Gegnar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 DavidH: Jeg er i akkurat samme båt som deg, i allefall på MMO fronten. Dark age of camelot er så langt den beste MMO'en jeg har spilt, og det er ingen andre som helt har klart å matche det, selv om jeg har prøvd de aller fleste MMO'er siden den gang. Jeg personlig tror mye av suksessen til DAOC lå i at de kjørte 3 faksjoner som alle slåss mot hverandre, istedet for nesten alle andre som bare kjører 2. Jeg spilte warhammer en god stund rett etter release, og selv om det var mye bra var det ikke helt nok til å holde på interessen min da, men jeg har vurdert å gå tilbake til det, for å gi det en sjangse til. Keepsieges i warhammer online minner veldig om keepsieges i DAOC (Old frontiers vell og merke, New frontiers ødela keep sieges). Men litt av problemet med warhammer er at siden du bare har 2 faksjoner kan det fort bli unbalansert, hvis den ene siden har alt for mange spillere. Noe som ble løst effektivt i DAOC med at hib\mid kunne teame opp hvis alb zergen var for stor enkelte dager. Lenke til kommentar
magnifier Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 DavidH: Jeg er i akkurat samme båt som deg, i allefall på MMO fronten. Dark age of camelot er så langt den beste MMO'en jeg har spilt, og det er ingen andre som helt har klart å matche det, selv om jeg har prøvd de aller fleste MMO'er siden den gang. Da foreslår jeg at du tar en titt her MMO med 3 siders RvR, devsa er visstnok store DAoC-fans. Det er dog ikke ute enda. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Hvor spilte du Gegnar? Excal eller Pryd? Kjenner sikkert til noen av karakterene dine etter 5-6 år i DAoC Lenke til kommentar
Gegnar Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Jeg spilte på Galahad - US, vi gikk for US serverne fordi GOA styrte EU servere, pluss at vi ville spille med folk som faktisk snakket flytende engelsk Men ja, min main var en Dwarf - Healer, han ble vel RR8, ML10. Men sluttet ca rett før den her minotaur expansion packen ble sluppet. Hadde også en mengde alts, bla rr5 berserker, samt lav RR, runemaster\bonedancer\shadowblade\skald\savage\hero\druid\champion\cleric\mercenary. Så jeg hadde litt av hvert Endret 13. august 2011 av Gegnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå