Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei! Finnes det et bra antivirusprogram som ikke maser om registrering etter 30 dager, og som er GRATIS? Bruker Windows 7. 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Microsoft Security Essentials. Endret 7. august 2011 av N1ko 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Trodde det var mer enn brannmur enn et antivirusprogram. Er det trygt nok? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det går for å være ett av de beste anti-virus programmene tilgjengelig per dags dato, av både betal og gratis programmer. - Mortis Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg hørte dritt om dem i begynnelsen, blant annet at det kun var brannmur som hindret virus på maskinen i å kommunisere med omverdenen, men ikke hindret infeksjonen i å finne sted. Har dette altså endret seg, slik at MS Security Essentials er blitt en fullgod pakke? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hei... har nå kjørt MSE på flere maskiner og har ikke oppdaget noen form for problemer med dette programmet. Har til og med kjørt MSE innenfor en utvendig brannmur (router) uten noen problemer. Kan vel egentlig si at dette er nå et fullverdig program ja;) Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tror det skal være godt nok. Her er en to år gammel test: http://www.hardware.no/artikler/microsoft_security_essentials/72347 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Takk for svar. Da gidder jeg ikke å gå over bekken etter vann. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dr Web antivirus. Dette er bare en .exe-fil som oppdateres ørten ganger om dagen. Gratis å laste ned og bruke. Last ned, scan og slett. Den tar _alt_. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 AVG Free Antivirus, ingen registrering og fungerer veldig bra, bruker også svært lite kapasitet av maskinen. Ellers så har du AVAST antivirus, denne er også gratis men krever at du registrer deg. Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 AVG er noe drit, og MSE er best. 'nuff said. bekreftelse Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) AVAST antivirus ...gjør at Powerdvd 8 og muligens andre versjoner krasjer, så om du bruker dette programmet styrer du unna. EDIT: Litt gugling for å underbygge: http://www.google.no/search?q=avast%20powerdvd&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&source=hp&channel=np Endret 7. august 2011 av Muffinman Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg droppet Avast fordi den maste om registrering etter 30 dager. Har nå MS Security Essentials. Kom gjerne med flere innspill, men jeg mener egentlig at når MS har laget et usikkert operativsystem, bør de selv lage antivirus for å rette opp i egne feil. Lenke til kommentar
ch0000 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 AVG free Antivirus burde du ha Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 AVG free Antivirus burde du ha Bullshit. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg droppet Avast fordi den maste om registrering etter 30 dager.Du må riktignok registrere den, men det koster ingenting for gratisversjonen. Men oppgir selvsagt en dummy-epostkonto da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå