Gå til innhold

Skal kjøpe dress (Armani/Boss) i Oslo. Hvor?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe dress imorgen, gjerne i 3000-6000 siktet. Jeg hadde foretrukket enten Armani, Boss eller noe slikt :yes:

Det er som kjent sommersalg for tiden, så jeg hadde håpet å oppnå en god deal.

 

Kan noen gi meg noen tips om hvor jeg bør gå for å kjøpe en rimelig dress i et fint merke, gjerne på litt salg i Oslo?

 

På forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp Frislid eller noe. Det er ikke noe poeng i å blåse av mye penger på noe du ikke har særlig kunnskap på uansett. Off-the-rack er off-the-rack. Bruk pengene på å få den tilpasset av en god skredder.

 

Enig.

 

TS: Når du ikke har peiling på dress, og ikke vet hvor du skal kjøpe merkene du er på utkikk en gang, så kan du like godt gå for noe billigere, og gjøre som thrice sier.

Lenke til kommentar

For å være ærlig har jeg nok litt mer peiling enn dere tydeligvis tror. Såklart vet jeg om Follestad, Gunnar Øye, Ferner etc. men jeg har ikek vært i oslo i hele sommer så hovedspørsmålet gikk mer ut på om noen visste om det var steder jeg kunne gjøre en bedre deal enn andre. ikke døm for fort :blush:

Lenke til kommentar

For å være ærlig har jeg nok litt mer peiling enn dere tydeligvis tror.

 

Du spør om Boss og Armani, to av de mest overprisede møkkadressmerkene som eksisterer. Jada, du har nok peiling....

Kommer vel egentlig litt an på hvilken armanilinje det er snakk om. Den eneste som ikke er dårlig er Giorgio Armani, men den finnes ikke i Norge. Boss er dritt ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...