robin740 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Heisann. Er en film jeg leter etter. Men har selvsagt ikke mye å gå etter. Det handler om en gutt, som printer ut en falsk sjekk. Så får han masse penger og kjøper sitt eget hus fullt av leker osv. Anyone? Takk for svar. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Heisann. Er en film jeg leter etter. Men har selvsagt ikke mye å gå etter. Det handler om en gutt, som printer ut en falsk sjekk. Så får han masse penger og kjøper sitt eget hus fullt av leker osv. Anyone? Takk for svar. Var to filmer jeg tenkte på og det er Catch me if you can og Big Den sistnevnte er det ikke noen falsk sjekk, men et hus med leker er det... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg vet det er vanskelig å legge merke til, men øverst på siden står følgende melding: Lurer du på navnet til en film? Ikke start ny tråd, men spør i denne tråden og du vil garantert få hjelp. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg