andy732 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har fått et big problem!! Ja, det er ganske ille... I går kveld satte jeg pcen min i "ventemodus". Litt senere så nappet jeg ut strømkabelen for å flytte på pcen (dette er altså en stasjonær-pc) Når jeg da skulle skru på pcen min igjen, så fikk jeg en meld om at dataen ikke var skrudd av ordentlig, og valgte å kjøre "Start opp vanlig" (ellernoe...) etter det, så kom windows-logoen opp, og alt så ut til å fungere. Men så skjedde det jeg asolutt ikke ville skje. Jeg fikk "bluscreen" i ca 1 sek, før den hele startet seg på nytt... Jeg har prøvd å kjøre den på "safemode" for så å skru den av ordentlig, men det funker ikke.. Uansett, så fikk jeg ikke formatert den grunnet mangel av cden. (Det er forresten XP det er snakk om). Jeg valgte derfor å legge inn windows-7, og det funket/funker fremdeles. Nå ønsker jeg bare å finne frem noen dokumenter som ligger på XP-partisjonen. Det er noen dokumenter som er på skrivebordet jeg ønsker å hente frem til windows-7. Noen som har noen tips/ideer om hvor/hvordan jeg kan finne dem?? Hvis noen har vært bort i det første problemet takker jeg ikke nei til tips om hva det kan være, og evt hva jeg kan gjøre! På forhånd, takk! Andreas Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 I utgangspunktet burde den partisjonen dukke opp lesbar i Min Datamaskin hvis ikke du formaterte partisjonen bort under installasjon. Så spørsmålet er, ser du partisjonen? Lenke til kommentar
andy732 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg ser begge to, ja... Men finner ingen ting. Jeg har søkt og søkt :dontgetit:ALT jeg kan, men finner ingen ting Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Se i mappen Documents and settings -> Brukernavn -> Desktop. Lenke til kommentar
andy732 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Se i mappen Documents and settings -> Brukernavn -> Desktop. ingen ting der :/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er du sikker på at det lå på desktopen og ikke med snarveier f.eks? Lenke til kommentar
andy732 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Er du sikker på at det lå på desktopen og ikke med snarveier f.eks? Det er jeg 110% sikker på Men noen som vet om det første problemet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå