Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp meg med min datamaskin!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et big problem!! Ja, det er ganske ille... I går kveld satte jeg pcen min i "ventemodus". Litt senere så nappet jeg ut strømkabelen for å flytte på pcen (dette er altså en stasjonær-pc) Når jeg da skulle skru på pcen min igjen, så fikk jeg en meld om at dataen ikke var skrudd av ordentlig, og valgte å kjøre "Start opp vanlig" (ellernoe...) etter det, så kom windows-logoen opp, og alt så ut til å fungere. Men så skjedde det jeg asolutt ikke ville skje. Jeg fikk "bluscreen" i ca 1 sek, før den hele startet seg på nytt... Jeg har prøvd å kjøre den på "safemode" for så å skru den av ordentlig, men det funker ikke.. :dontgetit:

Uansett, så fikk jeg ikke formatert den grunnet mangel av cden. (Det er forresten XP det er snakk om). Jeg valgte derfor å legge inn windows-7, og det funket/funker fremdeles. Nå ønsker jeg bare å finne frem noen dokumenter som ligger på XP-partisjonen. Det er noen dokumenter som er på skrivebordet jeg ønsker å hente frem til windows-7. Noen som har noen tips/ideer om hvor/hvordan jeg kan finne dem??

Hvis noen har vært bort i det første problemet takker jeg ikke nei til tips om hva det kan være, og evt hva jeg kan gjøre! :thumbup:

På forhånd, takk!

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...