jeanette roger Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Himmel&Hav Bildet er fjernet. bygdøy Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 jeg har ikke gjort noe m bilde,for ny mac,og det er litt vanskelig gå fra pc og skjønne alt på mac...men sitter øver.. bilde er fra bygdøy mot holmenkollen.. ønsker deg en fin søndags kveld.. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fine naturlige farger og flott bilde, men synes det heller litt mot venstre. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Godt eksponert,men detaljer forsvinner litt når motiver er så langt vekk..ikke att det måtte være med mye detaljer da...ble bare så j...nyfiken på hva som ligger laaangt der inne ;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Et godt komponert bilde med fin dybde. God eksponering. Ville rettet det opp, det heller mot venstre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Greit motiv, heller litt mot ve. Kanskje noe "blasst".. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 tusen takk for hyggelig komentarer...leste litt om disse poengene,og syntes det var jo litt gøy i begynelsen,nybegynner.. men nå synes jeg vel heller de distraherer...mye bedre m komentarer...for de lærer jeg noe av og er så mye mere personlig..ha en god natt Torhild,jan erik og Ulla,jeg skal gå over til bare komentarer fra meg,og enig i at tør man ikke stå for det man gir av mening så får man la være si noe el stemme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg