Alpha Centauri Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Med noen timers melllomrom pleier bokstaven 'n' og mellomromstasten å slutte å fungere i rundt 3-8 minutter. Noen som har opplevd dette? Jeg har den nyeste MBP 13" (i5 prosessor). Edit: Det skjer nå mye hyppigere. Skjer kanskje hvert femte minutt, men varer bare i rundt ti sekunder. Edit 2: Nå har n-knappen nesten sluttet helt å funke, og funker omtrent bare i 10 sek hvert tredje minutt. Mellomromsknappen funker også så vidt nå. h-knappen og y-knappen begynner også å slutte å respondere. Skal ringe til apple nå. Endret 8. august 2011 av Stupebr3tt Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Mildt sagt sært. Idiotspørsmål: du har ikke et trådløst tastatur koblet til, som ligger gjemt bort i et eller annet skap og lager krøll? (Jeg er klok av skade ...) Ville tatt opp dette med forhandler/Apple. Er den kjøpt siste 90 dager har du gratis telefonsupport, ellers er dette en ganske så soleklar garantisak med mindre du har helt kaffe i tastaturet. Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Mildt sagt sært. Idiotspørsmål: du har ikke et trådløst tastatur koblet til, som ligger gjemt bort i et eller annet skap og lager krøll? (Jeg er klok av skade ...) Ville tatt opp dette med forhandler/Apple. Er den kjøpt siste 90 dager har du gratis telefonsupport, ellers er dette en ganske så soleklar garantisak med mindre du har helt kaffe i tastaturet. Hehe, nei jeg har ikke noe eksternt tastatur koblet til. Og jeg har heller ikke sølt noe kaffe eller noe som helst (som jeg har lagt merke til) i tastaturet. Tror jeg venter noen dager og ser om det går bort, og hvis ikke det gjør det kontakter jeg nok elkjøp hvor jeg kjøpte den fra. Er ganske sikker på at det er 84 dager siden jeg kjøpte den, så kan jo også ringe Apple og spørre om dette er et vanlig problem. Og takk for svar! Endret 8. august 2011 av Stupebr3tt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå