AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hei har en sønn som jeg har 2. hver helg han er 10 år sønn nr 2. jeg refererer til er 5 år han er snill og grei for det meste , men har noen forferdelige påfunn innimellom i dag så lurte han min andre sønn til å stikke tissen inn i kattens munn og den beit da han i tissen i går spyttet han uprovosert i ansiktet på nabojenta her og han kjørte med 4 hjulingen med min 2 sønn som passasjer( jeg stiller da ned gassen sånn at 4 hjulingen går i gå fart) jeg syntes 4 hjulingen gikk fortere og fortere og stoppet han og spurte om de hadde stillet gassen, han svarte da at den 2. sønnen hadde gjort det, jeg fikk de til å parkere 4 hjulingen som straff for at de hadde stilt og spurte i hemmelighet nabogutten hvem som hadde stilt og dette var selvfølgelig han 1. sønnen han sa også at de hadde kjørt så fort at dde hadde vært oppe på 2 hjul i svingen de pleier å snu han har også fått min 2. sønn til å få ei yngre nabojente på 4 år til å kle av seg sånn at den 1. sønnen kunne se på stellet hositt og har utallige andre eksempler dette kan jo ikke være normalt? hva kan jeg gjøre har snakket med xen og ho blir veldig defensiv og sier at jeg må ordne opp i dette selv men nytter jo ikke å kjefte eller sette han på rommet , varer jo bare noen timer så finner han på noe nytt Postet av anonym: 6d2dcd0823c2715d7bf8125312a5b8f0 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Å kjefte og sette på rommet er helt feil i denne sammenhengen. Ikke bare er det feil, det er også forsterkende... Det gutten antagelig trenger er mer oppmerksomhet og time-in, ikke time-out. Det er i tillegg vanskelig å ordne dette uten at du får med deg eksen din på arbeidet... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Noen bare er mer rampede enn det andre er, men det går seg som regel med alderen. Jeg hadde for vane å torturere lillesøstra mi, pleide å be henne ligge på gulvet mens jeg klatret opp på en stol for så å hoppe på henne. Jeg gjør det ikke lenger for å si det sånn Jeg var også ansvarlig for at hun mistet sine første melketenner. Det å be lillesøs om å dra i lakenet med tennene som en hund mens jeg drar var ikke det smarteste å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå