Gå til innhold

Vannkjøling til i7 920

marius39m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men da kan du like så godt kjøpe en ferdigløsning slik som Corsair H-serien.

Jeg vil faktisk anbefale deg det om du likevel bare skal kjøre 1x120mm-radiator.

Takk for svar :D

Gikk bort fra tanken på vannkjøling, så tenkte å kjøpe meg noe likt denne Netshop.no

eller vet du om noen andre som kunne være bedre( og stillegående) ?

:D

Lenke til kommentar

Altså, en lukket løsning som Corsairs H-serie er helt identisk til en "vanlig" kjøler.

Du kan ikke tenke slik du gjør nå, det er INGEN forskjell. Skal du ha vannkjøling så koster det opp mot 2-5 tusen minst, og må bygges fra grunnen av og vedlikeholdes regelmessig som en hobby.

Det du tenker på er ikke "vannkjøling" i den forstand, det er bare kjøling. Det finnes ikke vedlikehold på disse produktene som er annerledes enn med en luftkjøler, og installasjonen er lik bortsett fra at du monterer kjøleribben og viftene en annen plass i kabinettet.

Hvorvidt du velger en Corsair H80, H100, A70, Cooler Master Hyper 212 Plus, Noctua NH-U12P SE2, Scythe Big Shuriken, eller hvilket som helst ferdigprodukt så betyr det ingenting.

Skulle jeg kjøpt en ferdigpakke til kjøling, hadde jeg lødd Corsair H100 - men jeg hadde sikkert byttet ut viftene isåfall, og jeg hadde igrunnen ikke kjøpt en ferdigløsning uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...