Sacho_chan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg leter etter en billig, liten, enkel pumpe som jeg skal ha i akvariumet mitt... Er det noen som har et forslag, siden jeg er ny og har ikke så mye peilig på sånt? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kjøp en fisk som er dritstressa og hiv den oppi. Den vil for det meste svømme "på" veggen og dermed lage sirkulasjon. Pris: 59,99 Problem solved... Lenke til kommentar
Cob1991 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 18 liter? Er ikke det et ekstremt lite akvarie? Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Kjøp en fisk som er dritstressa og hiv den oppi. Den vil for det meste svømme "på" veggen og dermed lage sirkulasjon. Pris: 59,99 Problem solved... haha x) nei tror ikkje d x) 18 liter? Er ikke det et ekstremt lite akvarie? nei det er nå 40x20 cm.. det fins mindre, de på 10 l. tror de er 15x15 elr 10x10, de er mindre x) Lenke til kommentar
Flying Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Blomsterpotten din er ikke egnet for fisk. Plant blomster i den. Lær om akvarium (for eksempel her) kjøp så akvarium med anbefalt pumpe og egnet fisk. 1 Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) hvis du bestemmer deg for å kjøpe større akvarium (som de over foreslår) så finner du en drøss billige og gode akvarium på finn.no med pumpe og utstyr, eller nytt fra butikk som (ofte) kommer med pumpe og mye godt utstyr. Endret 15. august 2011 av n00gai101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå