Gå til innhold

[Løst] Gaming-PC 20k


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett hvilken du kjøper vil forskjellen være liten, jeg anbefaler rett og slett H80'en fordi jeg ikke har hatt noen som helst problemer med den, og den holder systemet godt og kjølig.

 

Det eneste som jeg synes er bedre med 920'en er kanskje at du kan styre viftene fra maskinen, istedenfor å gå inn i kabinettet (selv om dette ikke tar lange tiden).

 

Uansett valg så får du deg en kjempegod kjøler :)

Endret av Konkulf
Lenke til kommentar

Etter det jeg har fått med meg, er de fleste (alle?) SATA 3 SSD'ene ganske ustabile (Correct me if I'm wrong). Har selv ikke testet OCZ men har hørt at de også skal vere ustabile. Ville gått for en SATA 2 SSD. Det er lite forskjell du merker mellom SSD'ene uansett. Eneste SSD med SATA 3 jeg ikke har hørt noe negativt om er Crucial M4.

 

Det er ikke sikkert at du vil bli rammet av ustbilitet, men sjansen er relativt stor.

 

 

Endret av olealX
Lenke til kommentar

Det vil alltid være noen med problemer. Søker jeg på "Spinpoint F3 1TB problem" får jeg haugevis av resultater med folk som har problemer, det er likevel en av de mest driftssikre HDDene du får for prisen.

På samme måte var det en del problemer med C300, disse har blitt fikset etter det jeg har forstått og disken har blitt erstattet av M4 med nesten helt lik innmat.

Lenke til kommentar

vet om de har fikset noen ssd er med 500+ read write?, eller anbefaler du ennå c300? :), så klart kjøper jeg ikke en sdd som er kanskje 50% raskere med mye frys og bluescreen

Alle SSDene med 500MB+ i write er Sandforce-baserte og har problemer. C300, M4, Intel 320 eller Vertex 2, take your pick og alle er like "sannsynlige" til å kræsje.

Lenke til kommentar

Sandforce2281-baserte SSDer som Vertex 3 har fortsatt problemer som kommer helt tilfeldig.

 

Viktigste for opplevd hastighet er 4K Read, forskjellene på de jeg har nevnt (og opp til Vertex 3 også) er så små at du ikke vil merke forskjell.

 

HX 650W er mer enn nok så lenge du ikke kjører SLI. En stor kjøler betyr bare at den kjøler bedre, ikke at den spiser mer strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...