Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex Hva nå?

Anbefalte innlegg

Poster her pga jeg vil være annonym.

Jeg møtte ei jente på mandag jeg har snakket mye med på nett og tlf. Su egentlig bare bli kjent med endte med het natt:). Vi var begge jomfru så gikk egentlig ganske greit. Nå møtes vi litt og fortsetter å bli kjent. Ikke sammen enda. Men er nå usikker på følelsene mine for hu. Hva gjør jeg? Skal jeg prøve å se om det kan gå mellom oss vidre eller gi opp? Vil heller ikke såre hu. Vi har flere av de samme interessene men hu sliter litt med sosial angst så er ikke lett å få hu med ut. Det er noe hu jobber med så p lanen er å gå ut litt og litt blandt folkemengdene.

Noen tips?

Postet av anonym: 58c10d624e8c9f4c26d9c7d6aa15c656

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok takk:). Har mye å jobbe med der. Har sagt ti, hu også nå at keg vil vente med mer sex før vi vet dette vil gå mellom oss så hu ikke blir såret. Hu likte ikke det helt men jeg vil rett og sl ett ikke såre henne:). Så hu ikke føler seg utnytta.

Får vel bli mer kjent og så se an:).

Postet av anonym: 58c10d624e8c9f4c26d9c7d6aa15c656

Lenke til kommentar

Si nei til sex om det ikke føles riktig for deg selv. Ikke si nei til sex fordi du tror det ikke føles riktig for henne. La henne ta sine egne avgjørelser, og ikke ta dem for henne. Snakk med henne og vær åpen om at du vil se hvor dette går.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...