AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Poster her pga jeg vil være annonym. Jeg møtte ei jente på mandag jeg har snakket mye med på nett og tlf. Su egentlig bare bli kjent med endte med het natt:). Vi var begge jomfru så gikk egentlig ganske greit. Nå møtes vi litt og fortsetter å bli kjent. Ikke sammen enda. Men er nå usikker på følelsene mine for hu. Hva gjør jeg? Skal jeg prøve å se om det kan gå mellom oss vidre eller gi opp? Vil heller ikke såre hu. Vi har flere av de samme interessene men hu sliter litt med sosial angst så er ikke lett å få hu med ut. Det er noe hu jobber med så p lanen er å gå ut litt og litt blandt folkemengdene. Noen tips? Postet av anonym: 58c10d624e8c9f4c26d9c7d6aa15c656 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du finner jo ikke ut av følelsene dine om du ikke er mer med henne, det sier seg jo selv. Forhold blir sjelden skapt på en dag... Ellers er det fint at hun er åpen om angsten, slik at dere kan ta det sakte og sammen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ok takk:). Har mye å jobbe med der. Har sagt ti, hu også nå at keg vil vente med mer sex før vi vet dette vil gå mellom oss så hu ikke blir såret. Hu likte ikke det helt men jeg vil rett og sl ett ikke såre henne:). Så hu ikke føler seg utnytta. Får vel bli mer kjent og så se an:). Postet av anonym: 58c10d624e8c9f4c26d9c7d6aa15c656 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis hun fortsatt vil ha sex med deg selv om dere er i en explorerende fase så ville ikke jeg sagt nei... 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Si nei til sex om det ikke føles riktig for deg selv. Ikke si nei til sex fordi du tror det ikke føles riktig for henne. La henne ta sine egne avgjørelser, og ikke ta dem for henne. Snakk med henne og vær åpen om at du vil se hvor dette går. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hva tror du? Ha sex igjen. Og igjen. Og igjen. Og... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Har dårli erfaringer med chicks med sosial angst, det er som å spise fugu.. Dem har en tildens til å skape en egen virkelighets oppfatning som ikkje ligner grisen, kos deg en stund så sier du bare "nei" 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kjør på! Null diskusjon! Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Må vell si meg enig. Ha sexen du fortjener. Se hvordan det går, hvis ikke forklarer du bare saken for henne. Du vil ikke sårene henne viser jo at du bryr deg, men hvorfor nekte dere sex? Ingenting binder noen som sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg