Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Båten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tok selv et par bilder av denne flotte båten. Førøvrig den samme båten som låg innerst i havna i Skudenes under Skudedagene. Det står ingen ting om det, men jeg regner med at dette er HDR fordi du har fått så godt lys under båten. Flott med det klare fine vannet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Tok selv et par bilder av denne flotte båten. Førøvrig den samme båten som låg innerst i havna i Skudenes under Skudedagene. Det står ingen ting om det, men jeg regner med at dette er HDR fordi du har fått så godt lys under båten. Flott med det klare fine vannet Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Glemte å nevne at bildet er i HDR Tusen takk for kommentaren Wasco Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ville kanskje hatt med hjørnet av hekken,men ser det stikker opp noe der du kanskje ville ha vekk,så kan da forstå den.Vakkert behandlet/eksponert;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ville kanskje hatt med hjørnet av hekken,men ser det stikker opp noe der du kanskje ville ha vekk,så kan da forstå den.Vakkert behandlet/eksponert;) Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Tusen takk for kommentaren Jan Erik ja det var et strømforsyningsskap som jeg kuttet vekk fra bildet Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ville kuttet oppe ned til taket på teltet. Bildet blir mer helhetlig da (i mine øyne). Flott motiv, god eksponering. Flott bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ville kuttet oppe ned til taket på teltet. Bildet blir mer helhetlig da (i mine øyne). Flott motiv, god eksponering. Flott bilde. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ja jeg ser hva du mener bildet hadde nokk blitt litt ryddigere ved å kutte ned til telt taket Tusen takk for kommentaren Ulla Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Flott maritimt uttrykk! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Flott maritimt uttrykk! Tusen takk for kommentaren Karl Ivar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg