AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei, for et par dager siden kom jeg hjem fra en ferietur. Den siste kvelden der møtte jeg og mine kompiser to jenter, den ene av dem fikk jeg ganske god kontakt med. Først satt vi litt og pratet på en benk, deretter gikk jeg og ho inn på et utested. De andre fulgte etter. Vi dansa og sang, klemte litt osv i en time eller to, da vi gikk, holdt jeg rundt henne og vi snakka og lo. Jeg prøvde å spandere litt øl osv, ho smakte litt, men sa at hun ikke var så glad i det. Jeg sa til jenta at om de ville, kunne jeg stå opp kl. 8 dagen etter for å møte de på butikken, for å handle diverse rusbrus elns (jeg er 16, ho er 15) før vi måtte reise hjem. De skulle reise hjem dagen etter oss. Jeg fikk tlf. nr hennes og klemte og sa ha det, for de måtte hjem innen kl 01.00. Vi gikk inn igjen på utestedet, der sendte jeg henne et par meldinger og sa at det var dumt vi ikke møttes litt tidligere i uka, og ikke siste dagen før vi reiste, det virket som hun var enig. Kl. 07.00 dagen etter fikk jeg melding om at jeg ikke trengte å kjøpe, da de ikke orka å stå opp. Greit nok, tenkte jeg, litt fyllesjuk og sliten. Sendte en melding og spurte om navn så jeg kunne legge ho til på Facebook, det fikk jeg, og det var den siste meldinga jeg har fått/sendt. Denne jenta bor ca 1,5 timer fra meg, noe som for meg egentlig ikke er noen stor hindring. Så det jeg lurer mest på er: Bør jeg kontakte denne jenta? Isåfall, hva i all verden skal jeg innlede en eventuell samtale med, enten det er på fb, sms eller irl? Jeg er av den litt sjenerte typen (hvertfall når jeg er edru), så det blir litt vanskelig å få i gang en samtale. Og en ting til, jeg begynner i 2. klasse på vgs, hun begynner i 10. på ungdomsskolen, altså jeg er 94 og hun 96, blir jeg uglesett av mange om jeg hadde innledet noe med denne jenta? Takker for svar. Postet av anonym: 3f3ef92d1c627ee0070b529be4ba82d5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 jeg synes så absolutt du skal kontakte henne. du kan jo starte å snakke om noe angående ferien deres? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Tenkte det, men vet ikke helt hva jeg skal starte med å skrive til henne. Postet av anonym: 5692541f761d86e993efcbe48ef2b4cd Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 "Hei, hvordan er det å komme hjem igjen? bla bla bla" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 "Hei, hvordan er det å komme hjem igjen? bla bla bla" Den er en fin inledning. Fin måte å finne ut om ho likte deg kan være å si noe som "Hyggelig at jeg ble kjent med deg egentlig. Du er en koselig jente." Da merker du jo fort hvordan ho reagerer. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du blir heller ikke uglesett hvis du tar kontakt med henne, tror jeg da To år er ikke så altfor mye, selv om det her betyr at hun går på ungdomsskolen Jeg ville definitivt prøvd å starte en samtale, og da gjerne på facebook. Facebook hjelper å gjøre det litt mindre seriøst for deg, og dermed litt lettere siden du sier du er litt sjenert. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Det gikk til helvete. Postet av anonym: 5692541f761d86e993efcbe48ef2b4cd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du prøvde iallefall og det er verdt skryt 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fortell hva som skjedde da. Er mulig det ikke gikk like gale som du tror Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Hun er bare interessert i et venneforhold, ikke noe mer seriøst, som det jeg er ute etter. Postet av anonym: 5692541f761d86e993efcbe48ef2b4cd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå