Sewero Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det må kunne greit takle en router som er 2 etasjer under meg, god hastighet, viss mulig med bluetooth integrert. Prisklasse: N/A så nevn hvilke som helst du vil DWA-556 har jeg nå, kan eventuelt få hjelp til å finne bedre antenner til denne På forhånd takk. Sewero. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hva med å vurdere https://prisguiden.no/produkt/asus-pl-x31-100355 (Homeplug) isteden? Er jo litt dyrt men hvis det er samme sikringskurs så er nok det mere stabilt løsning en trådløs sender/mottaker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Er ikke på samme sikringskurs. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Kjøp deg en kabel. Med så lang avstand kommer du ikke til å finne noe stabilt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg spør ikke etter kabel. Jeg spør etter TRÅDLØST. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg spør ikke etter kabel. Jeg spør etter TRÅDLØST. Du kommer ikke til å få noe som er stabilt på den avstanden, som er trådløst. Spiller ingen rolle hva du spør etter. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noe av det sterkeste du får heter Alfa og fåes på QXL. Usb. Ikke blåtann. Om det er sterkt nok for deg vet jeg ikke, men den regnes som mye sterkere enn det som er innebygget i laptoper. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Den er mye sterkere enn DWA-556? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den er mye sterkere enn DWA-556? Mye kraftigere senderstyrke hvertfall. Alfa selges stort sett med 0,5W eller høyere, mens DWA-556 trolig bruker 0,028W. Uansett, så er antenne og plassering av den minst like viktig som hvilket adapter du bruker. Ofte vil det lønne seg å sette antennen i vindu på samme side av huset. Da vil det være størst sjanse for at du får overført signal direkte eller via et felles refleksjonspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå