Miss Photography Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Raindrops Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Klasse over dette,vert inne før eller på gamle digit.meget vakkert i stort og.en 6 fra meg Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vakkert dråpefoto! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vakre detaljer på gresset med dråpene og flotte farger. Jeg ville vurdert et lite kutt i toppen og til høyre, og kaanskje også tatt et par ekstra runder med støyfjerning eller blur på bakgrunnen - på min skjerm virker den ennå litt kornete og det krasjer litt med de fine detaljene i dråpene. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Flott dråpebilde. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Tuuuusen takk alle sammen:) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Et artig og flott motiv med det bøyde strået og dråpene, Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Her har du fanget et fantastisk motiv. Fine naturlige fargetoner og en skarphet som sitter der den skal. Fin bluring av bakgrunn. Fin linjeføring og komposisjon. Kanskje kutte litt oppe og til høyre? Totalt sett: Veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg