Knut Slåtta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Lookin` at you kid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Litt litte piksler til å få et inntrykk om hvor bra bilde er,men komp og følelse av det er rett før den kommer ut og tar en er der. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Morsomt uttrykk og veldig flott komp, men det virker litt uskarpt i fokusområdet - kanskje for lang lukkertid? Lenke til kommentar
Hilde Cathrin Thorsen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Haha, herlig macro av en festlig krabat! Med gressstrået, eller hva det nå er, som referanse tenker jeg at motivet nok er bittelite, og jeg synes du har truffet flott her. Fokus sitter der den skal og jeg synes ikke det er noe å si på skarpheten, liker tvert i mot det diffuse og litt sarte uttrykket i bildet.. En god karakter fra meg for et ryddig (få forstyrrende elementer både i bakgrunn, motiv og farger) bilde med god komp, god eksponering og et herlig humoristisk uttrykk! . Noen ide om hva du har tatt bilde av? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Artig positur på denne modellen din - stilig bilde. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Synes dette ble et morsomt bilde jeg også. Ser jo nesten ut som om denne tynnhårete skapningen poserer. *hehe* Godt fanget! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tittel som passer bilde...og ser ut som den rekker tunge også.Fint formidlet;) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Flott billedvinkel. Et vellykket makrobilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg