andreasmedia Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Catching up Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Godt actionbilde. Flott komponert og sobre stemningsfulle farger. Antar fotograen må ha ofret seg litt or å få dette skuddet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette ble råtøfft ! Veldig fint med den lave kameravinkelen. Det kunne kanskje vært lysnet ørlite (?) Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Utrolig stilig action bilde dette Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Ja armen hengende ut av en motorcross bil i stor fart, kamera må holdes opp ned med høyre hånd for jeg kan ikke vri meg der jeg sitter fastspent sand spruter og har heller ikke mulighet til å se gjennom viewfindern så må bare føle meg fram. vanskelig foto indeed. Takker så mye for tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det beste fra deg så langt dette! Skikkelig bra actionbilde med flott belysning! Minner meg egentlig om en MadMax film jeg så for leeenge siden (med Mel Gibson og Tina Turner).... ;-) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Veldig bra. Kreativt. Lekkert lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg