anaconda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er Head & Shoulders sjampo skadelig for håret/hodebunn? Og hvis den er det, hvorfor? Mener å ha lest her på forumet en gang at den var skadelig. Jeg bruker den ikke selv, bruker litt dyrere merker som selges hos frisører. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 både jeg og mange venner bruker head and shoulders og den funker fint for meg , tenker egentlig ikke noe på hvilke shampo jeg bruker men det går stort sett i head and shoulders eller dobbel dusch eller hva den nå enn heter Er fornøyd jeg Hadde aldri giddi og brukte mye penger og tid for og kjøpe spesielle merker hos frisør Bruker flere hundre kroner for og stelle den ene tingen som faktisk er død Bruker head and shoulders fordi den funker bra mot flass egentlig Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Aldri hørt at det er skadelig. Bruker selv Head & Shoulders og aldri merket noe spesiel skade av å bruke den shampooo'n. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er nok ikke mer skadelig enn annen butikkshampoo. Selv kan jeg ikke bruke den da jeg faktisk får flass av den (ååå, ironien!!!). Tror kanskje at den inneholder litt sterkere kjemikalier for å bekjempe flass? Frisørshampoo har jeg ikke helt gjort meg opp en mening om enda, driver på å bruker det nå, men stort dyrere blir det ikke uansett da det holder med en mye mindre mengde frisørshampoo enn butikkshampooen. Hvis jeg skal vaske håret mitt med f.eks define butikkshampoo må jeg bruke en hel neve (begynner å få litt langt hår igjen) mens hvis jeg vasker håret mitt med frisør shampoo så skal det holde med en liten ''dæsj''. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Den er vel ikek helseskadelig i den forstand, men absolutt "skadelig" for håret i likhet med de fleste billige shampoer. Følelsen av knusktørt hår etter dusj er grusomt! Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Head and Shoulders funker for meg. Dobbel Dush derimot, brenner opp hodebunnen min. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Head and shoulders har for meg fungert bedre enn utallige frisørshampoer som skal hjelpe hodebunnen i kampen mot eksem. Eneste som fungerer tilsvarende er fungoral, men denne koster latterlig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå