Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Head & Shoulders skadelig?

anaconda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

både jeg og mange venner bruker head and shoulders og den funker fint for meg , tenker egentlig ikke noe på hvilke shampo jeg bruker men det går stort sett i head and shoulders eller dobbel dusch eller hva den nå enn heter :p

Er fornøyd jeg :p Hadde aldri giddi og brukte mye penger og tid for og kjøpe spesielle merker hos frisør :p Bruker flere hundre kroner for og stelle den ene tingen som faktisk er død :p Bruker head and shoulders fordi den funker bra mot flass egentlig :p

Lenke til kommentar

Er nok ikke mer skadelig enn annen butikkshampoo. Selv kan jeg ikke bruke den da jeg faktisk får flass av den (ååå, ironien!!!). Tror kanskje at den inneholder litt sterkere kjemikalier for å bekjempe flass?

Frisørshampoo har jeg ikke helt gjort meg opp en mening om enda, driver på å bruker det nå, men stort dyrere blir det ikke uansett da det holder med en mye mindre mengde frisørshampoo enn butikkshampooen.

Hvis jeg skal vaske håret mitt med f.eks define butikkshampoo må jeg bruke en hel neve (begynner å få litt langt hår igjen) mens hvis jeg vasker håret mitt med frisør shampoo så skal det holde med en liten ''dæsj''.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...