Dufen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tro meg, når du har spist den første porsjonen med karbo så vil du nesten ikke ha mer... Jeg tvang i meg en liten pose smågodt på jobb i går sammens med en halvliter Cola, i dag vil jeg ikke se en Colaflaske eller noe som helst godteri 1 Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 I dag så sprakk det for meg gitt spist en softis og en HEEEL 200grams melkesjokkolade.. faen ta at det skal væra så helvettes godt :'( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ikke verdens undergang, men det var voldsomt til sprekk og da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det var 12-1300 meningsløse kalorier ja... Men fy feite (bosktavelig talt ) så godt Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 ja de er meningsløse etterpå.. men det er som du sier det er narko for meg når du sitter å gomler ^^ men vil legge til at jeg hadde en bra økt tidligere på dagen da ! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Det er ikke dommedag om du har karba litt... Det er den totale ukesmengden du skal se på Endret 9. august 2011 av Doofenschmitz 1 Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har et spørsmål: åssen er det å spise frossen pizza til middag (grandiosa, bigone etc) Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har et spørsmål: åssen er det å spise frossen pizza til middag (grandiosa, bigone etc) Ikke noe særlig hvis du skal ned i vekt. Hvitt mel går rett i blodet og du legger på deg fett samtidig som du blir raskere sulten. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Bare glem det... Altfor mye tomme kcal og ingenting proteiner... Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 (endret) okei,, har dere noen andre tips til mat. jeg spiser egentlig bare kylling filet med potetsalat,, og jeg bor hjemme og muttern blir helt forskrekka over at jeg bare skal ha i meg kyllig åssen er det med tilbehør kan jeg spise fulkornsris, poteter? noe annet? en ting til: åssen er det å drikke cola:zero? det er jo kalorifritt, men har hørt at det er like ille som vanlig brus? takker for svar Endret 10. august 2011 av emoutem Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 okei,, har dere noen andre tips til mat. jeg spiser egentlig bare kylling filet med potetsalat,, og jeg bor hjemme og muttern blir helt forskrekka over at jeg bare skal ha i meg kyllig åssen er det med tilbehør kan jeg spise fulkornsris, poteter? noe annet? takker for svar Nå vet jeg ikke hvor nøye du vil være med kostholdet, men poteter er nesten ren stivelse og dermed kjappe karbohydrater. Det samme med ris, fullkornsris er et bedre alternativ. Du kan jo evt. bruke blomkål og brokkoli? En god tommelfingerregel er at alt av grønnsaker som vokser under bakken (poteter, gulrot, kålrot osv) er kjappe karbohydrater. Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 blomkål og brokkoli er godt, hva med løk? har du noe peil om det med cola zeroen? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 blomkål og brokkoli er godt, hva med løk? har du noe peil om det med cola zeroen? Løk er bra! Det har vært mange debatter rundt kunstig søtstoff i brus, men etter det jeg har skjønt er ikke dette farlig. En cola zero er kanskje nok til å slukke søtsuget ditt, noe som i mine øyne overveier det de evt. ulempene med de kunstige søtstoffene. Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 okei hva med hamburgere da, mye proteiner men mye fett? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 okei hva med hamburgere da, mye proteiner men mye fett? Hamburgere er greit hvis du dropper brødet. Hamburgerbrød er som rent sukker. En sunn salat til er 10000 ganger bedre! Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 okei, da kan jeg likegodt steike meg kjøttdeig, å ha litt krydder og mais og salat vedsiden av hvordan er det med mais? bra eller ikke? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 okei, da kan jeg likegodt steike meg kjøttdeig, å ha litt krydder og mais og salat vedsiden av hvordan er det med mais? bra eller ikke? Mais er greit det, litt proteiner også faktisk! Ned i fettprosent: Kaloriunderskudd Proteinoverskudd Unngå kjappe karbohydrater som gjør at kroppen pøser ut med det fettlagrende hormonet insulin. Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 takk for svar sorry for at jeg spørr og graver i ALT, men har litt problemer med fantasien når det kommer til mat Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 okei, da kan jeg likegodt steike meg kjøttdeig, å ha litt krydder og mais og salat vedsiden av hvordan er det med mais? bra eller ikke? Nei! Karbonadedeig (nesten ikke fett) så har du masse krydder på og salat ved siden av Fett henter du fra egne fettkilder slik at du kan være selektiv med tanke på hvor du får fett fra... Avokado er et bra valg i så måte f.eks... Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 okei, da kan jeg likegodt steike meg kjøttdeig, å ha litt krydder og mais og salat vedsiden av hvordan er det med mais? bra eller ikke? Nei! Karbonadedeig (nesten ikke fett) så har du masse krydder på og salat ved siden av Fett henter du fra egne fettkilder slik at du kan være selektiv med tanke på hvor du får fett fra... Avokado er et bra valg i så måte f.eks... Fett er ikke farlig, uansett hvilken form det er i. Jeg velger å tro på erfaringer fra nære bekjente og bl.a en av norges største innen medisin Dag Viljen Poleszynski og lavkarbo-teorien. Som jeg sa, jeg vet om flere diabetikere som har kuttet ut insulinsprøyter til fordel for lavkarbo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå