knarkis Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei jeg har gått ned endel kilo fra rundt 90 til ca 70... men jeg lurer på vidre hvordan jeg skal bli kvitt det siste fettet? i perioden hvor jeg gikk ned så mistet jeg også masse muskler, så har litt fett igjen.. er det noen som har en "plan" eller noe liknende? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Et kosthold med kaloriunderskudd og minst 2g protein per kg kroppsvekt omtrent. Og styrketrening i tillegg til kardio. F.eks RYP sitt program for forbrenning, som du finner på www.tn.no Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 kalori underskudd har jeg drevet med, det resulterte i nedgang i muskler også... må mann ha kaloriunderskudd for å bli kvitt fett? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du må ha kaloriunderskudd, men proteinoverskudd... Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 åja, må rett og slett gomle i meg bare proteiner er det noe bra mat mann kan spise da? egg,kyllig ?! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Egg, kylling, bønner, proteinpulver... Sikkert mer også, jeg er ingen guru... Poenget er at du må ha minst 2g x kg kroppsvekt for at du skal gå opp i muskler. 3g hvis du ønsker å gå ned i vekt men fortsatt holde muskler. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Egg, kylling, melk, svinekjøtt, rent storfekjøtt, creme fraiche og kesam. Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Melk er det vel endel karbohydrater i? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er ikke et poeng å leve karbofritt... 3 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kaloriunderskudd + Karbohydratunderskudd + Proteinoverskudd + Styrketrening = Lav fettprosent Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 styrketrening, jeg pleier og løpe og trene kondisjon endel også.. er ikke dette bra i forhold til å fjerne fett? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nei, det er slettes ikke et poeng å leve karbofritt.. Legg til mer styrketreninger(3dager i uka) å litt kardio i helgen. Men husk å spis masse proteiner. Har hørt at det skal hjelpe på forbrenningen også, i tillegg til koffein. lykke til Bare tren mer styrke, da forsvinner fettrestene skal du se Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 styrketrening, jeg pleier og løpe og trene kondisjon endel også.. er ikke dette bra i forhold til å fjerne fett? jo, såklart. Nå vet ikke jeg hvor mye fett du har igjen, men det fettet tror jeg går bort dersom du trener styrke. Dessuten får du mer muskler = høyere forbrenning ; ) Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Takker for svar jeg trener stortsett hver dag bortsett fra i helger.. men er fisk bra å spise for å fjerne fett, det er jo endel fett i fisk (bra fett)? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 her kan du lese litt om fisk http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=544353 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) styrketrening, jeg pleier og løpe og trene kondisjon endel også.. er ikke dette bra i forhold til å fjerne fett? Når du trener styrke gir du kroppen grunn til å beholde muskelmassen og forbrenne fett istedet. Kardio er bra det også, men mest styrke. Endret 7. august 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor gammel er du? Hvor høy er du? Kaloriunderskudd med to styrkeøkter i uka og 3 eller 4 kardioøkter er nok. Samt en karbedag i uka... Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 jeg er 17 år ca 185 høy. en karbedag en dag med masse karbohydrater? kan dette være alle karbohydrater som is osv? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ja, det er slik at man trener en lengre økt på eksempelvis fredagen og trener hele kroppen for å tømme seg helt for glykogen. Så spiser man alle karbs man kommer over, ikke fruktose siden det bare lagres i levra. Deriblant is, selv om det er mye fett i is og man primært vil ha karbs... Riskaker med jordbærsyltetøy, nugatti, sjokoladesaus etc... Hvit ris til middagen (masse av det) og små godt gjennom hele dagen. Man kan nær sagt spise så mye man vil siden metthetsfølelsen vil stoppe deg på et visst punkt. Man spiser slik fra fredags kveld til llørdags kveld. Jeg karba fra fredag til igår og i lunsjen på i går fikk jeg såvidt ned mat siden jeg hadde spist så mye på kvelden før og på morgenen. Lenke til kommentar
knarkis Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 hehe, det hørest deilig ut på akkuratt den dagen da elsker å spise søtt og usunt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå