Gå til innhold

Ned i fettprosent

Anbefalte innlegg

Hei jeg har gått ned endel kilo fra rundt 90 til ca 70...

men jeg lurer på vidre hvordan jeg skal bli kvitt det siste fettet? i perioden hvor jeg gikk ned så mistet jeg også masse muskler, så har litt fett igjen..

er det noen som har en "plan" eller noe liknende? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er slettes ikke et poeng å leve karbofritt.. Legg til mer styrketreninger(3dager i uka) å litt kardio i helgen.

Men husk å spis masse proteiner. Har hørt at det skal hjelpe på forbrenningen også, i tillegg til koffein.

lykke til :)

Bare tren mer styrke, da forsvinner fettrestene skal du se :)

Lenke til kommentar

styrketrening, jeg pleier og løpe og trene kondisjon endel også.. er ikke dette bra i forhold til å fjerne fett?

jo, såklart.

Nå vet ikke jeg hvor mye fett du har igjen, men det fettet tror jeg går bort dersom du trener styrke. Dessuten får du mer muskler = høyere forbrenning ; )

Lenke til kommentar

styrketrening, jeg pleier og løpe og trene kondisjon endel også.. er ikke dette bra i forhold til å fjerne fett?

Når du trener styrke gir du kroppen grunn til å beholde muskelmassen og forbrenne fett istedet. Kardio er bra det også, men mest styrke.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Ja, det er slik at man trener en lengre økt på eksempelvis fredagen og trener hele kroppen for å tømme seg helt for glykogen.

Så spiser man alle karbs man kommer over, ikke fruktose siden det bare lagres i levra. Deriblant is, selv om det er mye fett i is og man primært vil ha karbs...

Riskaker med jordbærsyltetøy, nugatti, sjokoladesaus etc... Hvit ris til middagen (masse av det) og små godt gjennom hele dagen.

Man kan nær sagt spise så mye man vil siden metthetsfølelsen vil stoppe deg på et visst punkt. Man spiser slik fra fredags kveld til llørdags kveld.

Jeg karba fra fredag til igår og i lunsjen på i går fikk jeg såvidt ned mat siden jeg hadde spist så mye på kvelden før og på morgenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...