Gå til innhold

Enkel stasjonær PC til under 2500

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny stasjonær PC. Jeg har skjerm, tastatur og alt slikt, trenger altså kun selve maskina. Den gamle maskina kommer jeg til å kaste og trenger derfor alle komponentene som hdd, cpu, kabinett, osv. Det er også kritisk at den nye PC'en har Windows og MSOffice, men hvilke versjoner spiller ingen rolle.

Det jeg vil bruke den mest til, er MS Word og Excel, epost og surfing. Med andre ord kun enkle prosesser. Derfor er jeg interessert i å kjøpe en så billig PC som mulig, gjerne under 2000 dersom det er å oppdrive.

AMD/Intel er ikke viktig.

Er det noen som har noen gode tips eller lenker til noen OK PC'er innen dette segmentet?

Endret av sirpetterjones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

la ikke merke til det selv men det viser seg at 3 eller 2 av linkene er til samme data ( gjelder alle linkene jeg har postet ikke bare dem jeg quota ) men på forskjelige nettbutikker , Du kan jo eventuelt sjekke www.finn.no mange billige der men om de fungerer uten noe problem er jo usikkert,

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Takk for forslag, de virker fine, men hadde riktignok håpet at det fantes noen noe rimeligere ute på markedet. Det er kanskje ikke så stor etterspørsel etter slike enkle maskiner.

Har Komplett fortsatt bygg din egen PC - helt fra bunn av? Jeg fant nemlig ikke dette valget..

ManheiM: Jeg har ikke noe mulighet til å bygge den selv. PC'en er til min mor, og jeg tror Linux vil gjøre det komplisert for henne, selvom det skulle redusere prisen betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...