danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Innboksen bruker 100% av tilgjengelig kapasitet ØY!! Det visste jeg ikke. Ser ut til at den siste meldinga forsvinner når en ny kommer inn. ( Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 /me har tilsammen fått 5 eller 6 PM's Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 /me har 12pms grunnen til at jeg har så mange er at jeg prøvde å få til en poll der man kunne stemme på den beste dama i babes threaden. etter litt diskutering med en moderator fant vi ut at det ble for mange sider å bla igjennom. for å lage en slik avstemmning må man jo gå igjennom hele threaden og finne 5-6 bilder. ingen av oss gadd. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Her er mine mottatte PM's fra den første til den siste: 1. Tema: Sarping? Fra: Jay|-|em 2. Tema: Din hjemmeside og FTP-server Fra: John Abrahamsen 3. Tema: *en forumbruker* Fra: fondus 4. Tema: Avatar Fra: Howard 5. Tema: Avatar Fra: Howard 6. Tema: NextGenTel Fra: SnowDOG_ 7. Tema: Fy! Fra: Sosohal 8. Tema: Fy! Fra: Sosohal 9. Tema: bitchx Fra: Egil.B 10. Tema: forumbruker Fra: DiMiles Det var det... Men dere andre er velkomne til å sende meg PM's. Elsker det PS! Der jeg skrev: *en forumbruker* var det en fyr i forumet jeg har sensurert navnet på, med tanke på ham selv.... EDIT: Oppdatering... EDIT 2: Nå får jeg plutselig så utrolig mange PM's så jeg er i lykkeland . Umulig å holde dere oppdatert på hvem som sender meg PM nå. Jeg får heller la det være som det er med de 10 første... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har 7 i innboksen akkurat nå. Gjennom hele min tid her på forumet har jeg slettet kanskje 15-20. Er da moro å få PM, når det en gang iblant skjer... Hvis noen vil ha flere meldinger i innboksen sin, så de kan føle seg mer populære, kan de sende en melding til meg, så sender jeg en tilbake (jeg er nemlig veldig omtenksom). Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hmmm jeg har...7 Halvparten er av en kar som trodde han visste hvem jeg var i RL ( han tok feil ). Vet da f... koselig å motta PM da, synes jeg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Tja, sender og mottar noen PM's... Er kjekt å ha, men jeg liker mail best Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har vel sendt en 20 stykker tror jeg og motatt rundt 30... de aller, aller fleste av dem er slettet Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Fikk nettopp en PM fra vicviper anngående hva vi skal drikke! (se sigg) Svaret ble seff Cola! (nå kommer sikkert noen glupiser til å si at cola inneholder vann, men da sier jeg: Cola er så sterkt at det dreper alle fiskebasiller.) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har fått rundt 15 pm`s kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har 9 private meldinger og bruker 18% av plassen i innboksen Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har tre eller fire meldinger der, men gidder ikke å sjekke for å være sikker. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå