Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei. Jeg bare lurte om dere liksom sender sånne gay-pm'er til hverandre i ny og ne? Eller kanskje pm'er om data osv? Jeg har bare fått 2 stk. Av samme person. Lucky me! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hm.. la meg tippe, var de fra sosohal? Ja, de var det? 10 poeng til Jens! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hm.. la meg tippe, var de fra sosohal? Ja, de var det? 10 poeng til Jens! Jepp. Det var pm'er om at jeg hadde blokka han på msn. Så det var til og med ingen koselige pm'er. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hm.. la meg tippe, var de fra sosohal? Ja, de var det? 10 poeng til Jens! jens fra expert? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hm.. la meg tippe, var de fra sosohal? Ja, de var det? 10 poeng til Jens! jens fra expert? jaja. :smile: jeg er så flink at jeg hacket meg inn der skrev om en annen jens.. elns... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hm.. la meg tippe, var de fra sosohal? Ja, de var det? 10 poeng til Jens! Jepp. Det var pm'er om at jeg hadde blokka han på msn. Så det var til og med ingen koselige pm'er. Hva stod det? Jeg får når jeg sender. Og noen ganger utenom. *telle* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 JIPPI! Nå har jeg 4 .. Jeg lurer på hvor dette ender :o Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 51. Trodde det var fler. Kanskje jeg sletta noen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg har fått hele 2 stk Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 fått omkring 6 stk fra moderatorene (adawen og Mr.Ueland). og så hadde jeg en quiz en gang som folk svarte på, der ble det en del meldinger. og når jeg lagde den fake mail siden ble det noe, ellers bare litt fra forskjellige brukere (tilsammen 72% står det) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei.Jeg bare lurte om dere liksom sender sånne gay-pm'er til hverandre i ny og ne? Eller kanskje pm'er om data osv? Jeg har bare fått 2 stk. Av samme person. Lucky me! Tja, nå står det 74 %. Det er vel sånn ca noen og tredve PM. Men tilsammen har det vel blitt hundre eller så. Apropos gay Har faktisk fått to eller tre spørsmål på PM, om hvilket kjønn jeg var WTF! Skal du ha en PM forresten ? Javel, men da sender jeg en Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Er lengesiden jeg har fått PM her på hardware, men har vel en totalt 12 stk eller noe... (Ren gjetting) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har akkurat 30 meldinger i innbokseen nå, som tilsvarer 60%... Men har slettet mange og da... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 atm har jeg 19.. sletta gamle for et par månder siden eller no? kanskje noen uker.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 har drøyt tredve etter opprydding, masse baksnakking om teite forumbrukere og sånt... (oj, får jeg DEN i ryggen, eller?) og diskusjoner hinsides all jordboerlig fornuft, selvfølgelig, ikke noe så gøy som det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 "Your Inbox is 82% full" Får egentlig ganske skjelden PM'er. De jeg har nå er sammlet opp etter 2 (hæ?) år med forumbruk... Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har fått 6PM.. No gay PMz :wink: Dere må bare sende PM hvis det er noe, eller adde meg til msn! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har faktisk fått såpass mange PM'r at eg slettet en del så eg kunne ha plass til flere. Penta sendte en del i begynnelsen men så ble det slutt Edit: Skjekket og har 100% fullt. ingen gøye pm da Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har faktisk fått såpass mange PM'r at eg slettet en del så eg kunne ha plass til flere. Penta sendte en del i begynnelsen men så ble det slutt Edit: Skjekket og har 100% fullt. ingen gøye pm da ååå!!! huffe da! dakal liten! skal jeg begynne å sende deg pmer igjen? var de så spennende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå