iPlay Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei, Jeg planlegger å kjøpe en bærbar pc fra Dustinhome.no, men har et spørsmål når det gjelder service. Hvis maskinen min blir ødelagt, la oss si at skjermen slutter å virke, og den har behov for service. Hvor sender jeg den inn? Sender jeg maskinen til Dustinhome.no via posten? Er det gratis, eller må jeg betale fraktkostnad begge veier? Eller plukker de opp maskinen hjemme hos meg, og leverer den tilbake? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei. jeg tror nok du sender den inn til dustin, og så sender de den videre til verksted. Om det går på garranti/reklamasjon, så skal det ikke koste noe, men du må legge ut for fraktprisen selv. Lenke til kommentar
darket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 dustin ønsker at du som kunde kontakter produsentens support selv. Eventuelle utlegg for frakt kan du kreve å få tilbake fra dustin i etterkant, husk kvittering. Lenke til kommentar
iPlay Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Tusen takk for raskt svar! Hvor mye blir ca. fraktprisen på? Og må jeg betale noe for å sende inn varen? Endret 7. august 2011 av iPlay Lenke til kommentar
iPlay Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Hva mener de med Hente-/leveranseservice? Vil de hente maskinen min hvis den trenger service, og vil de levere den tilbake uten at jeg trenger å sende den via posten? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du må nok sende via posten. Du nå betale for frakt fram til verksted, men om det er en garrantisak kan du.kreve.og få tilbakebetalt det du betalte for frakt. Dvs, du nå legge ut. Lenke til kommentar
bo0ze Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg kjøpte et fotoapparat på Dustinhome i juni i 2010. Kameraet sluttet å fungere for 1 måned siden. Jeg sendte en mail til Dustinhome hvor jeg forklarte problemet. (Linsebeskyttelsesmekanismen åpnet seg ikke når jeg skrudde på kameraet). Dustinhome svarte raskt på mailen, de sa at de skulle sende meg en forsendelseslapp i posten, slik at jeg kunne sende kameraet inn til dem. Forsendelseslappen kom i et brev den samme uka, og kameraet ble sendt. Etter en stund, kanskje 14 dager, fikk jeg melding om at det var kommet en pakke til meg som kunne hentes på postkontoret. I pakken lå kameraet, og en lapp som forklarte at det var kommet støv og skitt inn i kamerahuset. Dette hadde ført til at mekanismen kilte seg fast. Kameraet var renset og fungerer nå helt topp. De anbefalte meg å kjøpe en veske å ha kameraet i, for å beskytte mot lignende problemer i fremtiden. Jeg betalte ikke en krone og servicen var meget rask. 1000 poeng til Dustinhome! 2 Lenke til kommentar
iPlay Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Tusen takk! Da håper jeg på å bestille en laptop fra Dustin Et siste, siste spørsmål. Laptopen jeg vil ha, er ikke i lager. Kan jeg forvente at den kommer inn på lager, eller må jeg fortsette laptop-jakten? Hvis ja, hvor lang tid kan det ta? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du kan nok forvente at den kommer inn på lager. Hvor lang tid det vil ta er opp til produsenten av laptopen.. Nettbutikkene får ikke alltid oversikt over når de kommer inn igjen på lager. Lenke til kommentar
iPlay Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) En ting jeg lurer på. Skal kjøpe en bærbar nå, og lurer på hvor den blir levert. Når jeg går til kassen, så står det: Leveranseadresse - samme som fakturaadresse. Vil den komme direkte til meg, og ikke til posten? Hvor mye vil det koste(bor i Oslo, byen)? Edit: Bare glem det. Står visst på kjøpsbetingelser at de bare leverer til adresser Endret 18. august 2011 av iPlay Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Tips. Spørr de direkte. De er super hjelpsomme. Beste butikken der ute uten tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå