Gå til innhold

Spørsmål om Dustinhome.no og service

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg planlegger å kjøpe en bærbar pc fra Dustinhome.no, men har et spørsmål når det gjelder service.

Hvis maskinen min blir ødelagt, la oss si at skjermen slutter å virke, og den har behov for service. Hvor sender jeg den inn? Sender jeg maskinen til Dustinhome.no via posten? Er det gratis, eller må jeg betale fraktkostnad begge veier? Eller plukker de opp maskinen hjemme hos meg, og leverer den tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte et fotoapparat på Dustinhome i juni i 2010. Kameraet sluttet å fungere for 1 måned siden.

Jeg sendte en mail til Dustinhome hvor jeg forklarte problemet. (Linsebeskyttelsesmekanismen åpnet seg ikke når jeg skrudde på kameraet). Dustinhome svarte raskt på mailen, de sa at de skulle sende meg en forsendelseslapp i posten, slik at jeg kunne sende kameraet inn til dem.

Forsendelseslappen kom i et brev den samme uka, og kameraet ble sendt.

Etter en stund, kanskje 14 dager, fikk jeg melding om at det var kommet en pakke til meg som kunne hentes på postkontoret. I pakken lå kameraet, og en lapp som forklarte at det var kommet støv og skitt inn i kamerahuset. Dette hadde ført til at mekanismen kilte seg fast. Kameraet var renset og fungerer nå helt topp. De anbefalte meg å kjøpe en veske å ha kameraet i, for å beskytte mot lignende problemer i fremtiden.

Jeg betalte ikke en krone og servicen var meget rask.

1000 poeng til :love: Dustinhome! :love:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tusen takk! Da håper jeg på å bestille en laptop fra Dustin :) Et siste, siste spørsmål. Laptopen jeg vil ha, er ikke i lager. Kan jeg forvente at den kommer inn på lager, eller må jeg fortsette laptop-jakten? Hvis ja, hvor lang tid kan det ta?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En ting jeg lurer på. Skal kjøpe en bærbar nå, og lurer på hvor den blir levert. Når jeg går til kassen, så står det: Leveranseadresse - samme som fakturaadresse. Vil den komme direkte til meg, og ikke til posten? Hvor mye vil det koste(bor i Oslo, byen)?

Edit: Bare glem det. Står visst på kjøpsbetingelser at de bare leverer til adresser :)

Endret av iPlay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...