dotten☻ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At vannet i havet var blått, og ikke gjennomsiktig. Da får du føye en ting til på listen, for vann er faktisk blått. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg viste jo at Toy Story var bare tull.. men når jeg la meg så klarte jeg ikke å la action figuren min ligge på gulvet fordi jeg var redd den skulle bli sur å drepe meg... Og en annen ting.. At poenget med vitsen " Why did the chickens cross the road?" (To get to the other side) var at de skulle til den andre siden av veien, ikke den ANDRE SIDEN av livet... liksom død.. NÅ forstår jeg den. Hahaha :!: 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 - Trodde man mistet håret av kreft Man gjør jo det ? Noreply, 15år Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Man mister håret av cellegift. 6 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) - Trodde man mistet håret av kreft Man gjør jo det ? Noreply, 15år Nei! Man mister håret av cellegiftkuren. Altså ikke selve kreften. EDIT: En kommunalist var før meg. Endret 19. august 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Trodde på tannfeen, og fikk det "bevist" 2 ganger: 1. Satte glasset med tanna på peisen, bare mor og jeg var hjemme. Jeg hadde hele tiden kontroll på glasset (tror jeg) og etter en stund lå det penger i det. 2. Satte glassen med tanna under senga om natta, og dagen etter lå det penger i den. Lurer fortsatt på hvordan dette gikk an. Har ennå ikke funnet svaret. Trodde det bodde monstre i klesskapet, turde aldri åpne det når jeg var alene. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Statsminister, det var et kvinneyrke. Ble helt satt ut da Jan P. Syse fikk jobben. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Trodde at himmelen var blå pga at havet reflekterte fra seg den blåe fargen og opp til himmelen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Jeg trodde at når mine besteforeldre var unge fantes det dinosaurer og at verden var svart/hvit. At Andeby eksisterte. Jeg hadde jo sett bilder av en by med Donald og Mikke. Endret 19. august 2011 av KongKake 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Da jeg var liten og skulle regne ut når moren min ble født så telte jeg tilbake til det forrige århundre istedetfor ett tiår tilbake. Istedet for 1990, ble det 1800, så da var moren min plutselig født på 1600-tallet Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Må alltid ta av meg på overkroppen når jeg går på nummer to Hvorfor trodde du det? 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 At alle fly og helikoptre som kom forbi skulle lande ved meg og ta meg. At stopp-knappen på bussene egentlig var passasjerene sin private håndbrems, og når man trykket på den så bråstoppet bussen automatisk. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Må alltid ta av meg på overkroppen når jeg går på nummer to Hvorfor trodde du det? Kjenner til folk som må kle helt av seg når de går på nummer to. Snodige greier... OT: Trodde man "lagde barn" ved å kysse da jeg var liten... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 At yatch ble uttalt yat-sj og ikke jåt . Høres enda feil ut i mine ører å si jåt.. Skrives det ikke yacht? Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 At yatch ble uttalt yat-sj og ikke jåt . Høres enda feil ut i mine ører å si jåt.. Skrives det ikke yacht? Korrekt. Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 At penger ikke kunne gjøre deg lykkelig 9 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Trodde rundballer var traktor-egg! 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Haha, utrolig mange morsomme her :!: Jeg trodde forøvrig at jeg skulle få meg noe før barneskolen var over. Så feil kan man ta. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Trodde rundballer var traktor-egg! Trodde det var marshmallows jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå