Gå til innhold

Dumme ting du trodde før


djgudleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med monster er en kjent sak. Jeg trodde det budde en slags varulv, bare at det var halvt menneske og halvt rev nede i vår mørke kjeller.

 

Hver gang jeg måtte ned i kjelleren (var ikke ferdigbygd), for å hente noe i fryseren, så sprang jeg det jeg var god for opp trappen. Det hjalp på litt da vi fikk ferdigbygd kjelleren. :)

Lenke til kommentar

At hvis jeg ikke sov med dyna dratt over hodet og beina mine, kunne noen komme og kutte av den kroppsdelen som lå utenfor med et stort sverd.

 

Dessuten, hvis jeg hadde munnen åpen og litt utenfor dyna, så ville noen komme og stikke et sverd ned i halsen på meg og røre rundt innvollene mine til blodig gørr. Derfor måtte jeg halvveis tildekke munnen med dyna.

 

:!:

 

Jeg sover fremdeles med dyna over hele kroppen. Alltid. :(

 

 

Ja, nå når du nevner det, så sliter jeg også litt med det samme. Jeg takler ikke å ha en kroppsdel uttenfor sengen fordi jeg tenker at et monster vil komme fra under sengen å bite den av.

 

 

Jeg trodde at hvis jeg lå på ryggen i senga kunne djevelen legge seg i nøyaktig samme posisjon slik at han kunne ta over kroppen min... :ph34r:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg trodde at om jeg ikke la meg når mamma sa det, kom sjongoliatten og kidnappet meg, og satte meg på et lokalt fjell. Sjongoliatten fulgte etter meg uansett hvor jeg var. o.o

 

Jeg ble alltid hysterisk når vi kjørte bil om natten fordi jeg ikke kunne legge meg og sove.

 

Mamma og pappa avkreftet historien når jeg var fem-seks år, men jeg fortsatte å tro på det til jeg var omtrent ni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...