Quote Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det med monster er en kjent sak. Jeg trodde det budde en slags varulv, bare at det var halvt menneske og halvt rev nede i vår mørke kjeller. Hver gang jeg måtte ned i kjelleren (var ikke ferdigbygd), for å hente noe i fryseren, så sprang jeg det jeg var god for opp trappen. Det hjalp på litt da vi fikk ferdigbygd kjelleren. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At monoalfabetisk substitusjon var god krypto. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At hvis jeg ikke sov med dyna dratt over hodet og beina mine, kunne noen komme og kutte av den kroppsdelen som lå utenfor med et stort sverd. Dessuten, hvis jeg hadde munnen åpen og litt utenfor dyna, så ville noen komme og stikke et sverd ned i halsen på meg og røre rundt innvollene mine til blodig gørr. Derfor måtte jeg halvveis tildekke munnen med dyna. :!: Jeg sover fremdeles med dyna over hele kroppen. Alltid. Ja, nå når du nevner det, så sliter jeg også litt med det samme. Jeg takler ikke å ha en kroppsdel uttenfor sengen fordi jeg tenker at et monster vil komme fra under sengen å bite den av. Jeg trodde at hvis jeg lå på ryggen i senga kunne djevelen legge seg i nøyaktig samme posisjon slik at han kunne ta over kroppen min... 5 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg trodde at hvis jeg så for mye på en skjerm ble øynene mine firkantet. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At vannet i havet var blått, og ikke gjennomsiktig. 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvis jeg spiste eplefrø ville det vokse epletre i magen min 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det minner meg på hvordan barn ble laget i min barndom. En stykk "elsker deg"-uttalelse + 1 jordbær = en baby. 1 Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg trodde at om jeg ikke la meg når mamma sa det, kom sjongoliatten og kidnappet meg, og satte meg på et lokalt fjell. Sjongoliatten fulgte etter meg uansett hvor jeg var. o.o Jeg ble alltid hysterisk når vi kjørte bil om natten fordi jeg ikke kunne legge meg og sove. Mamma og pappa avkreftet historien når jeg var fem-seks år, men jeg fortsatte å tro på det til jeg var omtrent ni. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg trodde att julenissen var en smarting som hadde kledd seg ut, selv om alle andre nekta. Jeg måtte jo nesten tro på dem da. End of the story er att 10 år senere er det jeg som er nissen. :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg djgudleif Skrevet 19. august 2011 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 19. august 2011 Trodde omskjæring var å kappe av penishodet. :!: 12 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At strykejernet ikke lenger var varmt når støpselet hadde blitt tatt ut.. Fikk virkelig svi for den. Heldigvis bare en gang Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At løvbiff kom fra Løven. 5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At yatch ble uttalt yat-sj og ikke jåt . Høres enda feil ut i mine ører å si jåt.. 6 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At skyer ble laget av de pipene som tilhører søppelbrennerier ect.. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At skyer ble laget av de pipene som tilhører søppelbrennerier ect.. Haha, sjæl! Trodde det var Norske Skog, Saugbrugs, som lagde skyene! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 At yatch ble uttalt yat-sj og ikke jåt . Høres enda feil ut i mine ører å si jåt.. Jeg leser fortsatt ordet som jatsj, selv om jeg vet det heter jåt. 2 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) feil tråd Endret 20. august 2011 av empetre Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skriv lister over ting som du trodde de var før. - Trodde man ble dratt oppover når man løste ut fallskjermen Det kjennes sånn ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Kult! Det ser sånn ut på film også. Endret 19. august 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå