myndighetene Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At jenter ble gravide hvis de fikk sæd i kjeften. En kompis fortalte at han ble født ut av rumpa til mora - jeg trodde på det i flere år. At Karlsvogna var en enorm barnevogn i verdensrommet, og Melkeveien en enda større, hvit motorvei. Kan vel også nevne at jeg trodde hybelkaniner var levende udyr som krøp opp i senga mens du sov. 7 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At jeg kunne rygge med henger 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg trodde verden var mye mindre da jeg var liten. Vi kjørte en del fra Bergen til Haugesund, og jeg var overbevist om at mutter kjørte omveier for å gi meg inntrykket at verden var større enn den var. Jeg "kjente" igjen fjell og diverse annet etterhvert som vi kjørte... 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At alt var svart hvitt i gamledager. Trodde faktisk også at geita var pappa sauen, men dette fikk jeg avkreftet for 3-4 år sia..... 9 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Urinrøret ligger på en måte i ''det'' hullet, da det kun er ett lite rør som er plassert under klitoris, og over de indre kjønnsleppene. Så kan man diskutere om ett lite rør kvalifiseres som ett hull på samme måte som anus og vagina? WARNING: Ikke klikk hvis du ikke tåler å se tegning av en kvinne nedentil. http://northside.adam.com/graphics/images/en/10193.jpg I know, at det var en noe man trodde før var det jeg spurte etter. Jeg vil definere dette som en kroppsåpning, ergo 3 åpninger... 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er vel et hull så lenge noe kommer ut av det? Uansett hvor stort eller lite det er. Så, 3 hull! Er enig sånn sett, men det er forståelig hvorfor enkelte misforstår og tror det er kun to. Moren min er førstegenerasjonsinnvandrer. Hun trodde ikke på meg overhode da jeg som tidlig tenåring fortalte at vi hadde hele tre hull der nede 4 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At brente mandler var ku-mandler 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg gikk lenge rundt og trodde man kunne jukke på (under akten) i timesvis og i fullt tempo uten å bli sliten. For dem av oss som har prøvd dette i en kort periode vet at man må avpasse farten etter både form og forhold. Det blir hjemmevideoer til barna - de skal aldri gå i samme felle far gikk i. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) hvis du holdt en dumt grimas for lenge ble ansiktet slikt permanent. mitt bidrag er forresten at jeg trodde man fikk kreft av å røyke Endret 8. august 2011 av opticus 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Får man ikke det da? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Får man ikke det da? man får kreft av radonpartikler som ikke blir stoppet av flimmerhårene som blir ødelagt av røyking, så det er ingen direkte årsak, mer en indirekte årsak av røyking. så man får jo ikke kreft av røykingen, men av de radiaktive partiklene som ikke lengre blir stoppet på vei inn. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så når sluttet nikotin å være kreftfremkallende? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så når sluttet nikotin å være kreftfremkallende? nikotin er da ikke kreftfremkallende? Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Så når sluttet nikotin å være kreftfremkallende? nikotin er da ikke kreftfremkallende? Nikotinen er ikke kreftfremkallende nei. Den bare gjør deg avhengig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At jeg var moden/stor Og at spøkelse het "pøleken" og at vi hadde en pøleken i kjelleren. (fant ut sistnevnte etter at broren min kledde seg ut som spøkelse og skremte meg grundig) Lenke til kommentar
Populært innlegg bruno99 Skrevet 8. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2011 Får man ikke det da? man får kreft av radonpartikler som ikke blir stoppet av flimmerhårene som blir ødelagt av røyking, så det er ingen direkte årsak, mer en indirekte årsak av røyking. så man får jo ikke kreft av røykingen, men av de radiaktive partiklene som ikke lengre blir stoppet på vei inn. For en logikk. Man dør heller ikke av å krasje med bil, men av bråstoppen som river i stykker organene. 21 Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At lærerne bodde på skolen.. 5 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At lærerne bodde på skolen.. Jeg har gått på en skole hvor det var tilfelle, men det var en katolsk privatskole med fastboende prester og nonner... Men tilbake til tråden, jeg trodde at prestene ikke hadde noe liv og bodde i kirken. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg FlinkeFreddy Skrevet 8. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 8. august 2011 At bagasjen man la på båndet når man skal ut å fly fulgte flyet på båndet. Altså at det fantes underjordiske bagasjebånd under atlanteren, og at disse akselererte da det kom utenfor flyplassen. Ikke så rart egentlig. Jeg så at bagasjen ble lagt på båndet, og at det kom ut på et tilsvarende bånd da vi var fremme. 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå