BroWar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At skjegge til katten var værhårene. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At damer hadde 3 hold der nede Når ble dette feil? eg tror du missforstod - At det var en skjelett på loftet (har faktisk aldri vært der så lenge vi var i det huset så det kan jo være sant o.0) Lenke til kommentar
Populært innlegg China Burger Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 At sandpapir ville få fatterns bil til å skinne som gull. 24 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 eg tror du missforstod Da vil jeg gjerne bli opplyst... At sandpapir ville få fatterns bil til å skinne som gull. Jeg håper ikke du prøvde... 4 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kumlokk var farlig å trø på og man kunne falle igjennom de Var? Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg trodde øynene spratt ut, visst en nøys med øynene åpne. 3 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hvis du holdt en dumt grimas for lenge ble ansiktet slikt permanent. at jeg kunne sykle 50 km/t på sykkelen som hadde 1 gir. (bestefar hadde kjørt med bilen på sia og sa jeg hadde nådd 50, jeg var STOLT!) at start var et kjempebra fotballag. at ingen var sterkere enn pappa. 3 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At Amerika og Afrika var det samme 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At diskusjon.no var et bra forum 2 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) At gress er supereffektivt mot biler, og at de blir ødelagt av å stå på f.eks. en gressplen. Pokemon lærte meg virkelig mye om verden den gang At vagina er over over rumpehullet, altså enda mer på baksiden. Endret 7. august 2011 av MækkTævvish 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At Pelle politibil var politimannen som kjørte bilen. Ble skikkelig skuffet da jeg fant ut at han het "Onkel Rikhard", mens Pelle var selve bilen. 3 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At Afrika var et land. At Alex Ferguson er en ''fair'' og sympatisk Manager. Og at jeg trodde vi overlevde. Ingen har gjort det til nå... Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Trodde at USA var hele Amerika. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Etter en liten inception som ble gjort av foreldrene mine trodde jeg at alle mygger var samme mygg, nemlig Myggen Per. Når jeg ble stukket av en mygg i Malaysia trodde jeg Myggen Per hadde blitt med oss på tur 7 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 At det het Aftenpoften(pga måten s'en ble skrevet på) At marsipangrisen var laget av gris.. Facebook bare var en forbigående trend.. 3 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg trodde; - At Donald var et menneske. - At man døde med en gang man fikk en plastpose over hodet. - At skole ikke var så viktig. - At jeg hadde girsykkel selv om jeg ikke hadde det, "skiftet" gir ved å bremse så trå igjen - At ISDN var mer enn nok. - At det å spytte var kult. 7 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Brød vokste på trær og babyer lagde man i gryta. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) eg tror du missforstod Da vil jeg gjerne bli opplyst... Urinrøret ligger på en måte i ''det'' hullet, da det kun er ett lite rør som er plassert under klitoris, og over de indre kjønnsleppene. Så kan man diskutere om ett lite rør kvalifiseres som ett hull på samme måte som anus og vagina? WARNING: Ikke klikk hvis du ikke tåler å se tegning av en kvinne nedentil. http://northside.adam.com/graphics/images/en/10193.jpg Endret 8. august 2011 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hufsa var ekte. Hun for kom å ta meg en natt, da løp jeg i frykt inn på badet, låste døren og la meg under disken og sov der den natten. 1 Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) eg tror du missforstod Da vil jeg gjerne bli opplyst... Urinrøret ligger på en måte i ''det'' hullet, da det kun er ett lite rør som er plassert under klitoris, og over de indre kjønnsleppene. Så kan man diskutere om ett lite rør kvalifiseres som ett hull på samme måte som anus og vagina? WARNING: Ikke klikk hvis du ikke tåler å se tegning av en kvinne nedentil. http://northside.adam.com/graphics/images/en/10193.jpg Det er vel et hull så lenge noe kommer ut av det? Uansett hvor stort eller lite det er. Så, 3 hull! - Jeg trodde at 1. klassingene faktisk BLE mindre og mindre for hvert år.. Endret 8. august 2011 av acquiesce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå