Red_John Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At tigre var hunnløver 3 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det gjør det ikke, men jeg har litt problemer med logikken mat i magen, krampe i leggen.... At man kan få krampe av kaldt vann er en helt annen sak. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det gjør det ikke, men jeg har litt problemer med logikken mat i magen, krampe i leggen.... Hun fikk sikkert litt panikk min søster tror jeg, men at hun hadde kramper er nok tilfelle - drukne tror jeg dog hun ikke har gjort pga det, da heller pga panikken. At man kan få krampe av kaldt vann er en helt annen sak. Det er lettere ved matinntak pga blodtilførsel til mage og har selvfølgelig med mengden av aktivitet og påkjenning generelt å gjøre. Så totalt sett kan man si at matinntak kan være med på å framprovosere krampe. Å det var vel ikke faren, men påstanden om at mat kunne føre til krampe jeg var ute etter å påpeke ikke var så dumt likevel Lenke til kommentar
Populært innlegg medlem-173043 Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 -Syden var ett land. -Hele patronen kom ut når du skjøt ett skudd, med hylse og alt Savner å være barn :!: 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 - at alle damer ville ha meg når jeg ble stor 37 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Trodde også at ku var hunkjønn av hest. 3 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At jeg var over gjennomsnittet smart 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At jeg hadde liten Penis 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At jeg hadde liten Penis Apropos: At gjennomsnittspenisen var 20 cm 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jason P. C. Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 -At valpefettet kom til å forsvinne -At alt kom til å ordne seg 10 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At folk som ble kalt "sexy" hadde hatt sex. Mamma og pappa hadde aldri hatt sex i mine øyne, helt til ei slem nabopike fortalte meg det. Deretter fortalte mor meg alt... 7 Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Å bruke varmt vann når man pusset tennene drepte Karius og Baktus. Det og "vaske" med varmt vann kontra kaldt vann viser seg jo og være mere effektivt så jeg "tror" det funker Lenke til kommentar
Populært innlegg BMWCoupeFtw Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 At jenter verken raper,fiser eller bæsjer 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 7. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2011 At babyer kommer ut av rumpa 10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Om bilen nådde toppfart, eksploderte den. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) At far sin 440 turbo var raskeste bilen på verden(langt under var den jo ikke da) At damer hadde 3 hold der nede At frisk ku-melk som ikke var pakket i melke pakker, var giftig å drikke (da fylte foreldrene mine bare denne melken i pene Melke pakker og da drakk jeg den ) Endret 7. august 2011 av NoiSe_NOR 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At en kunne tjene penger på Norsk Tipping. ....HahahahHAHAHAAH! 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At damer hadde 3 hold der nede Når ble dette feil? 6 Lenke til kommentar
Ole360 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At en silo nærme barneparken var en rakket 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå