untouch4ble Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Trodde pc-kabinettet het for harddisk.. Lenke til kommentar
PussyDestroyer69 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Trodde afrikanere var født hvite og ble brune fordi det var så varmt i Afrika, og jeg klarte også og utvikle en slags teori om at jo varmere det er, jo brunere blir de. 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Da jeg var 7 - 8 år gammel, mente en venn av meg at "Who let the dogs out?" betydde "Jeg brakk en tønne". Og jeg trodde på ham. HAHAHAHAHAHAHA Da jeg var 5-6 år, trodde jeg at kvaks var det engelske ordet for veps. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg trodde på Staten 2 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg trodde at i sangen; "Tut, tut sier onkels bil" - var "Tut, tut sier onkelspir". Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 At ØL smakte dritt. Så feil kan man ta Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Så hvorfor har du bacardi breezer som avatar? Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg kan vel like både Breezer og øl? 5 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvorfor drikke breezer når du liker øl? Jenter drikker rusbrus. Menn drikker øl. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Fordi jeg synes Breezer er bedre?! Har du vondt for det? 4 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) At biler kjører i en "rekke" som tilfeldigvis alltid gikk fra der vi startet til der vi endte, og alltid var en politibil som kjørte først Er det ikke slik da? Her i byen, (kr.sand) er det veldig få som kjører forbi en politibil på 4felten.. Dvs, de fleste senker farta og legger seg bak den -> lang kø med en politibil foran.. Edit: Trodde forøvrig at (på værmeldinga) at kr.sand var norge. "Her er norge!" *peke på kr.sand* Trodde rundballer var traktor-egg! Trodde det var marshmallows jeg. Trodde det var dorullene til kuene jeg.. Trodde afrikanere var født hvite og ble brune fordi det var så varmt i Afrika, og jeg klarte også og utvikle en slags teori om at jo varmere det er, jo brunere blir de. Kalles vel evolusjon. Men tenk heller om vi stammer derifra å blir hvitere og hvitere jo lenger opp og ned mot polene vi kommer.. Innlegg nr 2.333, 2x333=666. Endret 21. november 2011 av Caddy 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Fordi jeg synes Breezer er bedre?! Har du vondt for det? Jeg får litt vondt av å tenke på at du drikker det. Problem? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hold dere on-topic da folkens. Rusbrus vs øl diskusjon kan dere ta et annet sted. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 jeg trodde at der jeg sto nå og så utover landskapet, trodde jeg de fjellene var sverige XD true Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg trodde at to personer ikke kunne ha samme navnekombinasjon. Det vil si, folk kunne ha samme fornavn og samme etternavn, men hvis en person for eksempel hette Per Nilsen, så måtte han være den eneste som heter Per Nilsen i hele verden. Det kom kanskje av at jeg har et sjeldent etternavn og at ingen andre med det navnet har samme fornavn med meg. Det var det samme med foreldrene mine. Fordi jeg synes Breezer er bedre?! Har du vondt for det? Du skal få drikke hva du vil. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Når jeg var yngre så trodde jeg planteskoler var skoler for gartnere. Klasserom i drivhus og greier. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 jeg trodde at rever kunne spise meg opp Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Gud! Du s'ekke syner. J'æ på ekte baby. 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 At Metallica hadde skrevet Whiskey In The Jar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå