Diskutant Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva betyr det egentlig? Jeg trodde at "Nissene på loven" var en reality-serie. Jeg ble så skuffet da jeg fikk vite at det bare var skuespill. Ahahahahaha! :!: Artig! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva betyr det egentlig? Ah, kan hende jeg blandet inn litt fin dialekt her. Men ja, kaste terning. Sånn at når man skulle anmelde et produkt - så kastet man i realiteten en terning og lot det representere karakteren til produktet. Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) -At alt ville se helt annerledes ut i det øyeblikket vi krysset en landegrense med bil. Til min store skuffelse så Sverige helt likt ut som Norge. -At sola hele tiden pekte kun mot meg. -At alt som gikk på TV var direktesendt, til og med filmer! -At man ikke kunne stå på sydpolen, da ville man falle ned. -At man kunne komme helt inntil, og til og med ta på regnbuen ved å gå lenge nok mot den. Endret 7. november 2011 av Sanony Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 At landskapet i et dataspill var uendelig. I mitt tilfelle trodde jeg at jeg kunne kjøre uendelig langt utenfor banen i WRC 2002 rallyspillet. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Trodde att alle i hele verden var snille. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg trodde at grunnen til at jeg måtte være inne klokka halv 8 som 6-åring, var at tyvene kom ut klokka kvart på 8 om kvelden. 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Når en har ting liggende på et gulv med varmekabler (klær osv) blir det mye varmere under plagget. Jeg trodde i lang tid at det var at kablene fungerte slik at den oppfatta det som vann, og for at det skulle tørke fortere ble effekten økt. Ikke at det bare er en naturlig konsekvens av isolasjon . 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 At "Mot i Brøstet" var morsomt. 8 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 At "Mot i Brøstet" var morsomt. Det har og vil alltid være jævlig morsomt 6 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Trodde det het dørlinja på fotballbanen, som i at ballen for over dørlinja. Kunne jo ikke være dødlinja for ingen var jo dø... Men forsåvidt var det jo et mindretall av dører der også 1 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 At det var en mann som satt veldig tankefullt og tenkte "derfor er jeg... derfor er jeg"... Skjønte ikke helt det ordtaket. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg trodde at Norge og Nord-Norge var to forskjellige nasjoner. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg trodde att samene hjelpte julenissen med reinsdyrene sine.. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg trodde at sosialismen var bra... ...nei da 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Trodde det bodde vikinger på badet i 2. etasje At de på tv sto bak tven og snakket, så jeg begynte og lete etter tv folkene bak tven Man ble sugd inn i en fantasi verden/annen galaxe av en støvsuger og mye mer som jeg ikke husker mer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Husker jeg trodde at om man trykket på en spesiell knapp på fjernkontrollen så ble man sendt inn i tv-programmet :O Lenke til kommentar
Sanony Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Trodde man ble sugd inn i datamaskinen til en slags Kinder-verden ved å taste inn en kode som fulgte med kinderegget. Hvis jeg ikke husker feil, var det en reklame på FoxKids eller noe som viste det, noen som skjønner hva jeg sikter til? Husker ikke helt hva reklamen sa, men det var et eller annet med å bli sugd inn i en annen verden i hvert fall. Jeg tok det riktignok litt for bokstavelig når jeg var mindre, men jeg kan umulig ha vært den eneste. Ble selvfølgelig en stor nedtur når koden ikke funka. Endret 18. november 2011 av Sanony Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Trodde man ble sugd inn i datamaskinen til en slags Kinder-verden ved å taste inn en kode som fulgte med kinderegget. Hvis jeg ikke husker feil, var det en reklame på FoxKids eller noe som viste det, noen som skjønner hva jeg sikter til? Husker ikke helt hva reklamen sa, men det var et eller annet med å bli sugd inn i en annen verden i hvert fall. Jeg tok det riktignok litt for bokstavelig når jeg var mindre, men jeg kan umulig ha vært den eneste. Ble selvfølgelig en stor nedtur når koden ikke funka. Du var ikke den eneste Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Trodde ninja turtles fra ninja turtles filmene bodde i skogen for broren min sa de bodde der. Også hadde vi sånner kloakk rør så jeg satt i timer med venner og trudde at turtles skulle komme opp, Do draugen og, skummel tid og gå på dass, Jeg husker jeg så på kykkeli kokkos og trudde at visst jeg vant et av togene så ville de sende det gjennom tv, selv om jeg visste at dette var rart, Også trudde jeg tigre var en ny rase for jeg hadde bare sett løver og pumaer på tv, ah the horrible times of children, Men verste tidene var feber fantasi , jesus snakk om Pink Floyd pcychadelia 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg trodde at man fikk hoftebetennelse av å sette peanøtter eller popcorn i vrangstrupen. Gikk i den troen til jeg ble 11-12 år.. Trodde også at ordet "falske" (som i falske mandler) var som "spanske", altså at det tilhørte et land. Uten at jeg noengang tenkte over hva det landet het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå