Neppe Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Da jeg var mindre trodde jeg vi hadde politikere som ville jobbe for å styrke vårt land, da jeg ble eldre trodde jeg folk ville få opp øynene. Helt til jeg leser at 10% (grovt antatt) stemmer ut fra sympati og medlidenhet ved skolevalget. Også trodde jeg universitet og høyskoler var mye mer seriøst, ekstremt mye vanskeligere enn ungdomskole og videregående. Men jeg tror jaggu det ikke finnes noe mer slackt og uorganisert. 1 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg trodde en periode som barn at fotobokser alltid tok bilde av deg, uansett om du kjørte for fort eller ikke. Det førte da til at det var om å gjøre å lage de beste grimasene når man kjørte forbi 1 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 At det var tilfeldig kva slags type ansiktshår ein fekk som vaksen. Papsen har alltid hatt tredagersstubb og ein kamerat av papsen hadde diger bart, så eg lurte på om det var bart eller skjegg som kom til å få når eg blei gammal eller om eg alltid ville vere glatt som eit såpestykke. Trudde og at når ein døde så blei ein lett som ein gassballong så det var kakebete for fem år gamle meg å plukke opp ein død vaksen mann og frakte vedkommande til kor enn ein gjorde av slikt 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 At Jegergryte (Toro) het negergryte Og at det het infulensa og ikke influensa Lenke til kommentar
Populært innlegg Mokko Skrevet 7. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2011 Flatbrød var flappbrød. Og "Who let the dogs out?" trodde jeg var noe sånt som "Holakkadåsa". 13 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Da jeg var 7 - 8 år gammel, mente en venn av meg at "Who let the dogs out?" betydde "Jeg brakk en tønne". Og jeg trodde på ham. 5 Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Søstera til en kompis av meg ville begynne i fotball for da fikk de reise til ett annet land, nemlig Jørpeland Samme søster trodde at hvis man så i speilet og sa "Candyman" 3 ganger, ville han komme ut av speilet og ta henne. Vi skremte henne ett par ganger med den Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) At Island var fullstendig dekket av is og snø til enhver tid. Hele landet var en eneste stor isklump, omtrent. Endret 7. september 2011 av SLIguy 1 Lenke til kommentar
xdye Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Siden moren min ikke hadde lappen og det derfor var kun faren min som kjørte bil, og jeg hadde strengt talt aldri lagt så veldig merke til andre sjåfører, trodde jeg at kun menn kunne kjøre bil. Både i følge lovverket og fysisk - at kvinner rett og slett ikke klarte det, slik som noen barn ikke klarer å sykle. Det var med stor forferdelse jeg en gang skulle sitte på med en venninne av min mor bak rattet. Men jeg innså kjapt at de tydeligvis hadde lov til å kjøre. Om de _kan_ det er en annen sak... 8 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hey! Watch your back mister. Nå må jeg tilbake til kjøkkenet 5 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Baktus er fake da.. På hvilken måte, at Baktus er en liksomperson er greit nok, men Karius = Karies og Baktus = Bakterier, no? Men tilbake til noe jeg trodde som liten, trodde at onkelen min kunne fikse absolutt alt som var ødelagt av elektronikk, siden han var reparatør hos Thorn Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) At Baktus er en liksomperson men at Karius = Karies Endret 8. september 2011 av jdmik Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Mora til en venn av meg kommer fra Polen, og da han var liten, trodde han at det også var hjemlandet til julenissen, nemlig Nord-Polen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 At jenter ser etter snille, omsorgsfulle mannfolk med selvtilitt, selvinnsikt og ambisjoner. Nope, vet du hva de vil ha? En drittsekk som ikke gir dem bekreftelse på at de er attraktive, en drittsekk som viser at han ikke ønsker dem, og de vil ha det de ikke kan få. Hvorfor føles det som om jeg setter pris på damer 4-5år eldre en meg? Med litt mer vett i hodet.../rant off Lenke til kommentar
sLR Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Når jeg var 7 år gammel, skulle en kompiss sette inn noen kroner i banken, og han sa at han ville få ett parr hansker, og ett parr linser, som ville kunne skyte laser. Jeg ble lovet hanskene, siden jeg ikke turte å ta på linser. Dagen etter viste det seg at alt han fikk var ett sånn Nordea kort, med bilde av en bever. 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Flatbrød var flappbrød. Og "Who let the dogs out?" trodde jeg var noe sånt som "Holakkadåsa". Jeg husker godt hvordan folk ble sure på meg da jeg sa at jeg ikke likte "de der homakkadåsa" folkene fordi de bare spilte sånn der afrikanermusikk. At de svartingene faktisk var amerikanere og reppet på amerikansk skjønte jeg ikke, det gikk jo så raskt og var bare lyder akkurat som sånn stammemusikk. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kan komme med et bidrag her. I mine yngre dager trodde jeg at når man "slo terningkast", så trodde jeg de kastet en terning og lot tilfeldighetene avgjøre. Noe annet kunne jo ikke være logisk, det var jo et terningkast. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva betyr det egentlig? Jeg trodde at "Nissene på loven" var en reality-serie. Jeg ble så skuffet da jeg fikk vite at det bare var skuespill. 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "denne filmen får terningkast 5 av meg" f.eks........? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva betyr det egentlig? Jeg trodde at "Nissene på loven" var en reality-serie. Jeg ble så skuffet da jeg fikk vite at det bare var skuespill. HVA?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå