Gå til innhold

Dumme ting du trodde før


djgudleif

Anbefalte innlegg

Da jeg var mindre trodde jeg vi hadde politikere som ville jobbe for å styrke vårt land, da jeg ble eldre trodde jeg folk ville få opp øynene. Helt til jeg leser at 10% (grovt antatt) stemmer ut fra sympati og medlidenhet ved skolevalget.

 

Også trodde jeg universitet og høyskoler var mye mer seriøst, ekstremt mye vanskeligere enn ungdomskole og videregående. Men jeg tror jaggu det ikke finnes noe mer slackt og uorganisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det var tilfeldig kva slags type ansiktshår ein fekk som vaksen. Papsen har alltid hatt tredagersstubb og ein kamerat av papsen hadde diger bart, så eg lurte på om det var bart eller skjegg som kom til å få når eg blei gammal eller om eg alltid ville vere glatt som eit såpestykke.

 

Trudde og at når ein døde så blei ein lett som ein gassballong så det var kakebete for fem år gamle meg å plukke opp ein død vaksen mann og frakte vedkommande til kor enn ein gjorde av slikt :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siden moren min ikke hadde lappen og det derfor var kun faren min som kjørte bil, og jeg hadde strengt talt aldri lagt så veldig merke til andre sjåfører, trodde jeg at kun menn kunne kjøre bil. Både i følge lovverket og fysisk - at kvinner rett og slett ikke klarte det, slik som noen barn ikke klarer å sykle. Det var med stor forferdelse jeg en gang skulle sitte på med en venninne av min mor bak rattet. Men jeg innså kjapt at de tydeligvis hadde lov til å kjøre. Om de _kan_ det er en annen sak...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

At jenter ser etter snille, omsorgsfulle mannfolk med selvtilitt, selvinnsikt og ambisjoner. Nope, vet du hva de vil ha? En drittsekk som ikke gir dem bekreftelse på at de er attraktive, en drittsekk som viser at han ikke ønsker dem, og de vil ha det de ikke kan få. Hvorfor føles det som om jeg setter pris på damer 4-5år eldre en meg? Med litt mer vett i hodet.../rant off

Lenke til kommentar

Når jeg var 7 år gammel, skulle en kompiss sette inn noen kroner i banken, og han sa at han ville få ett parr hansker, og ett parr linser, som ville kunne skyte laser.

Jeg ble lovet hanskene, siden jeg ikke turte å ta på linser.

 

Dagen etter viste det seg at alt han fikk var ett sånn Nordea kort, med bilde av en bever.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Flatbrød var flappbrød. Og "Who let the dogs out?" trodde jeg var noe sånt som "Holakkadåsa".

Jeg husker godt hvordan folk ble sure på meg da jeg sa at jeg ikke likte "de der homakkadåsa" folkene fordi de bare spilte sånn der afrikanermusikk. At de svartingene faktisk var amerikanere og reppet på amerikansk skjønte jeg ikke, det gikk jo så raskt og var bare lyder akkurat som sånn stammemusikk. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...