Nie Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I så fall lurer jeg på hvordan jenter tisset i følge barndomstroen din. oO Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 haha! Nei jeg husker ikke hvordan den teorien gikk eller kom til live Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 At sumobrytere hadde en levetid på rundt 3 dager. 6 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 En eks av meg påsto at hvert eneste lyskryss i Norge hadde påmontert sensorer så hvis man ikke brukte blinklys så ville trafikklyset bruke lenger tid på å skifte til din fordel Argumenter som kostnad, monteringstid og, ikke minst, hvis man skulle rett frem sank ikke inn i henne, men hva kan man forvente fra en bondetuppe fra Ulefoss he he.. 3 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At damer hadde 3 hull, nr1, nr2 og et barnehull. haha. jeg trodde nesten det samme. what you said, pluss et til tante rød Lenke til kommentar
knegg Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At storebroren ikkje måtte slå på barne tv som gjekk laurdags/søndags morgonen før eg kom, trudde det fungerte som VHS. Vart sur når han gjorde det for då gjekk eg glipp av tegneseriane. Monster under senga Fikk kvite makka i magen viss ein åt snøv Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fikk kvite makka i magen viss ein åt snøv Haha, dette er jo sant. 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At man får mark i rumpa hvis man spiser snø PotetKULL Dessert trudde jeg het Dressær Nyttår-Saften At det kunne være 400.000 kalorier i en bøtte på 3-4 kg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bøtte med hva da? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At nummeret til Julenissen var 00 00 00 00. Kom aldri igjennom. Svaret jeg da fikk av pappa: "Julenissen er nok så opptatt med pakkene, at han ikke kan svare. Du får prøve igjen senere". Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At man får mark i rumpa hvis man spiser snø Då lærte eg noke nytt i dag Tok av en eller anna grunn litt feil av nasjonalsangen når eg var liten. Er: ... og den saga natt som senker... Trudde det var: ... og den sabla natt som senker... Ikkje så altfor ille, men er jo nasjonalsangen og enn skriker den sjølsagt ut på 17. mai. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Bøtte med hva da? For eks gainer osv. Da jeg var 10 ca sa han på trening at det var 10000kcal i proteinshaken hans. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Tok av en eller anna grunn litt feil av nasjonalsangen når eg var liten. Er: ... og den saga natt som senker... Trudde det var: ... og den sabla natt som senker... Ikkje så altfor ille, men er jo nasjonalsangen og enn skriker den sjølsagt ut på 17. mai. Haha, slår ikke min :!: jeg trodde det var: ... og den satan att som senker ... i laang tid virket liksom logisk da, busemannen som senker noe... Adskillig værre altså, glad jeg bare sang i kor med andre da 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 En eks av meg påsto at hvert eneste lyskryss i Norge hadde påmontert sensorer så hvis man ikke brukte blinklys så ville trafikklyset bruke lenger tid på å skifte til din fordel Argumenter som kostnad, monteringstid og, ikke minst, hvis man skulle rett frem sank ikke inn i henne, men hva kan man forvente fra en bondetuppe fra Ulefoss he he.. Hahhahaha, beste til nå! Har en annen historie om ekstreme teorier som har noe å gjøre med trafikk. Gikk i korpset når jeg var en liten drittunge, og i den anledning var det arrangert en tur til skitrekket sammen med de store gutta i korpset. Pappaen min hadde meldt seg frivillig som sjåfør for 4-5 stykk i volvoen, og i ettertid har jeg blitt fortalt at medaspiranten min som var 1 år eldre hadde en relativt interessant teori om dødeligheten av å kjøre i tunneller. Han insisterte på at vi skulle kjøre gjennom byen i Stavanger(ca 5 min omvei) istedenfor å kjøre gjennom en tunnel. Det var nemlig en tiendedels sjanse for å omkomme hver gang noen kjørte gjennom en tunnel pga rasfare Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Druer het Druver Onkelen min fortalte at man kjørte på venstre side av veien i Sverige før i tiden. Når de skulle bytte til høyre siden så gjorde de det sånn at første helga så var det bare yrkessjåførene som kjørte på høyresiden, mens resten kjørte på venstre siden. Som en overgang slik at folk skulle bli vandt til det. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 at pistol het pikkstol. Og at i gamledager var alt svart hvitt i virkeligheten, akkurat som på gamle filmer. Lenke til kommentar
Ember Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 At kråker var "gutter" og skjærene "jenter" ( som i det var han og hunn av samme rase) Trodde Karius og Baktus bare var fake! Trodde de bare var tegneseriefigurer Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Baktus er fake da.. 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 At man spiste 10 kg edderkopper i året mens man sov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå