Karmany. Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Du skjønner vel godt hva han mener, skal du ta opp noe så idiotisk så får du lage en egen tråd om det. Lenke til kommentar
kgau Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 at apple var ubrukelig At apple var brukelig, jepp, så feil kan man ta 3 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Trodde rundballer var traktor-egg! De kalles traktoregg, men ikke fordi små traktorer kommer ut når de klekkes. Hadde vært genialt om det faktisk kom ut sånne trø-traktorer av de. Trodde vi lagde skyer når vi fyrte i ovnen hjemme. 1 Lenke til kommentar
ennj Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg trodde at røyk ga null rus og at alkohol gjorde deg litt rar. Samtidig var all narkotika dødelig gift. 6 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg trodde at når man sa hvor gammel man var, så helt det f.eks fem og talt (5.5 år) 5 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg trodde at røyk ga null rus og at alkohol gjorde deg litt rar. Samtidig var all narkotika dødelig gift. Samme her, jeg skylder på for mye Tintin. F.eks når de er i Faraos gravkammer og bedøvelsesgassen sprøytes inn i rommet: "Narkotika! Legg deg ned på gulvet, Terry!" 2 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde at norsk og engelsk var de eneste språkene i hele verden. Alle andre språk var bare tullespråk, og det var ingen som skjønte noe av det 2 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 at alle levde til de ble akuratt 100år. 8 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde at norsk og engelsk var de eneste språkene i hele verden. Alle andre språk var bare tullespråk, og det var ingen som skjønte noe av det Haha! Hadde en lignende oppfatning, men den var at jeg var overbevist om at alle forstod norsk hvis du pratet til de, hehe. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Trodde man bare fikk kreft om man rullet i seg i radioaktivt avfall. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) At jeg ikke kunne få kreft (siden dere absolutt måtte nevne det her i tråden , er frisk dog nå). Jentelus! Endret 26. august 2011 av Malvado Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde på Yahweh. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde på den kristne versjonen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde på den kristne versjonen. Det gjorde jeg også, men valgte å bruke hans riktige navn, fremfor å skrive Gud, da Gud godt kan være Allah og hvilken som helst av de andre tusenvis av andre guder som er beskrevet. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde at når man sa hvor gammel man var, så helt det f.eks fem og talt (5.5 år) Det beste var vel at vi sa det på den måten du skriver, ikke "fem og et halvt", men "femogtalt". Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde på den kristne versjonen. Det gjorde jeg også, men valgte å bruke hans riktige navn, fremfor å skrive Gud, da Gud godt kan være Allah og hvilken som helst av de andre tusenvis av andre guder som er beskrevet. Nja, Gud som i egennavn referer vel til den kristne guden. 2 Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde at når man sa hvor gammel man var, så helt det f.eks fem og talt (5.5 år) Det beste var vel at vi sa det på den måten du skriver, ikke "fem og et halvt", men "femogtalt". Var vel det jeg ville frem til, bare at jeg delte opp ordet for å tydeliggjøre poenget mitt Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg trodde at når man sa hvor gammel man var, så helt det f.eks fem og talt (5.5 år) Det beste var vel at vi sa det på den måten du skriver, ikke "fem og et halvt", men "femogtalt". Var vel det jeg ville frem til, bare at jeg delte opp ordet for å tydeliggjøre poenget mitt Trodde du pratet om det faktum at det var veldig viktig å få med at man hadde blitt et halvt år eldre Fylte selv nittenogtalt nylig. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det dummeste jeg trodde før var vel at Gud fantes.. 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Trodde skogsbjørn (flått) var en stor bjørn. Endret 26. august 2011 av Nik0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå