Gå til innhold

Dumme ting du trodde før


djgudleif

Anbefalte innlegg

For en veloppdratt og vennlig gutt som meg ble det et sjokk at ikke alle var lik. Hadde lenge den tanken at godhet, høfflighet og ærlighet var det som fikk folk til å like deg og behandle deg godt. Det var en kjip realitet da man oppdaget at verden ikke fungerte slik og at det å være et rasshøl var ofte det som lønnet seg best, husker faktisk jeg fikk et sjokk på ungdomskolen da folk ikke holdt opp dørene for andre. Så en trivelig og smått naiv gutt som meg ble forandret til ganske misantropisk, bitter og aggressiv. Vil dog si at på vgs forandret seg dette en del, men fortsatt skulle man ønske at en selv og andre hadde det fredelige synet man hadde da man trasket til skolen i ung alder.

Endret av Sebbe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

er ikke enig i sammenligningen, ikke missforstå meg og tro jeg er for røyking, man får en elendig helse som følge av det, men jeg trodde det var ting fra røyken jeg ville daua av, ikke at den åpner for utenforstående ting som faktisk er det som gjør den værste skaden.

 

En bilulykke er direkte årsak i seg selv, det er ikke røyken.

 

"Cigarette smoke contains over 4,000 chemicals, including 43 known cancer-causing (carcinogenic) compounds and 400 other toxins."

 

Link

Endret av ^fmj
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At tyv var et yrke.

 

At alle personer så på meg når jeg ikke la merke til det. Og med en gang jeg så på de, kikket de en annen vei.

 

At alle biler med "TV" i registreringsnummeret hadde en TV i bilen.

 

At det alltid var noen som fulgte etter meg når det var mørkt ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde følgende til jeg fikk det motbevist på barneskolen:

-Togene gikk på melk

-Skyene var hvite fordi att det ikke nådde farge opp der

-Lyn slo alltid ned i golfere :!:

-Man skyter etter hodet til dyret på jakt, ikke hjertet. (Noen gjør det!)

-Bøndene pløyer jorda fordi att gresset vokser nedover også.

-Penger vokser på trær. :whistle:

-Ett sverd kan kutte gjennom alt, og mister du det faller det til kina gjennom bakken. Prøvde forøvrig å grave til kina også. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har og v'rt overbevist om at jeg kunne grave ned til Kina om jeg bare gravde langt nok, trodde også at kineserne hadde kjegleformete hatter fordi de boret seg gjennom jorda :whistle:

 

-Bøndene pløyer jorda fordi att gresset vokser nedover også.

Gresset vokser også nedover... er óg en av årsakene til å pløye :tease:

Lenke til kommentar

At hvis jeg ikke sov med dyna dratt over hodet og beina mine, kunne noen komme og kutte av den kroppsdelen som lå utenfor med et stort sverd.

 

Dessuten, hvis jeg hadde munnen åpen og litt utenfor dyna, så ville noen komme og stikke et sverd ned i halsen på meg og røre rundt innvollene mine til blodig gørr. Derfor måtte jeg halvveis tildekke munnen med dyna.

 

:!:

 

 

 

 

 

 

Jeg sover fremdeles med dyna over hele kroppen. Alltid. :(

Lenke til kommentar

Jeg viste jo at Toy Story var bare tull.. men når jeg la meg så klarte jeg ikke å la action figuren min ligge på gulvet fordi jeg var redd den skulle bli sur å drepe meg...

 

Og en annen ting.. At poenget med vitsen " Why did the chickens cross the road?"

(To get to the other side)

var at de skulle til den andre siden av veien, ikke den ANDRE SIDEN av livet... liksom død.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...