asyrst Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg skal formatere C:, men kan ikke komme på noe annet en snarveier jeg må huske å ta backup av.. noen som kan hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du må huske å ta backup av mine dokumenter, mine bilder og andre ting som vanligvis ligger på c: Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Mailer fra outlook, c:downloads, saves i spill, kommer ikke på noe mer i farta. Har du koden til operativsystemet du skal installere på harddisken må du huske å skrive den opp. Lenke til kommentar
Junta Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Adresseboka!! Den er viktig. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Visst driver med lyd/video/3d/2d, så husk for guds skyld å ta backup av hva nå enn du har laget.. Gikk på den smellen selv :oops: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 problemet når eg skal formatere er at eg vil beholde 90% av filene. Så eit program der du kunne spesifisere mapperfiler ol. som ikkje skulle formateres kunne vært nyttig. Adressebok! Alt under Mine Dokumenter Favoritter eventuelle småprogram som gjer livet litt enklere Hva er forresten poenget med å ta backup av snarveiene? Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 det finnes ike program som kan formatere litt av harddisken, du må ta backup av det du vil ha (brenne det, disketter o.l) eller kopiere det over på en annen harddisk for så og formatere den gamle. Lenke til kommentar
TheChef Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Du kan jo dele opp harddisken din slik at du får to partisjoner (Går greit uten å slette data med Partition Magic) og så kopiere over alt du skal ta vare på til denne partisjonen. Deretter formaterer du "den gamle" partisjonen og installerer på nytt... Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 har en partisjon (C:) som jeg har systemet på og en (E:) som jeg har data på så det er ikke noe problem å få backup.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå