Gå til innhold

Norsk Let's Play Serie!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slett ikke verst, var underholdende nok :)

EDIT: Men likte ikke teksturpakka så godt. Jord- og snøblokker ble blandt annet seende veldig malplasserte ut til tider. Litt FOR smooth.

Ja, du sier noe der! Men den texture packen er work in progress. Håper på å få oppdatert den mere snart :)

Lenke til kommentar

Spennende serie! Du fikk en god start med tanke på resurser og huler! det var meget synd at det ble litt repetisjon etter at du ble drept, men nå som du er "oppe og går igjen" gleder jeg med til å følge deg videre gjennom dette eventyret. Du har fått en del respons under kommentarene til filmene dine, og du har skaffet deg et godt publikum. Stå på videre! :yes:

Lenke til kommentar

Spennende serie! Du fikk en god start med tanke på resurser og huler! det var meget synd at det ble litt repetisjon etter at du ble drept, men nå som du er "oppe og går igjen" gleder jeg med til å følge deg videre gjennom dette eventyret. Du har fått en del respons under kommentarene til filmene dine, og du har skaffet deg et godt publikum. Stå på videre! :yes:

Hei hei! :)

Tusen takk for posetiv tilbakemelding! :D

Jeg prøver og gjøre mitt beste, og merker selv at jeg lærer mer og mer etterhvert som jeg lager nye episoder. Ikke bare om spillet i seg selv, men hvordan redigere osv. Feks Episode 8, som er nyeste episode, inneholder mer spenning, mer effekter osv :D

Tusen takk! Subscribe om du kan :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...