Addexio Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har startet mitt eget norske Minecraft eventyr på YouTube! Jeg setter pris på alle som hjelper meg med å booste motivasjonen min til å fortsette å lage flere episoder! Har store planer når det kommer til denne serien, å den skal bli laaaaang! http://www.youtube.com/user/Addexio?feature=mhee <<<<<---- Eventyret starter på kanalen min her! 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hvorfor ikke ha innslag fra forskjellige spill (:? Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 hvorfor ikke ha innslag fra forskjellige spill (:? Det er plannen min etterhvert! Tenkte kansje å starte med en norsk spill review kanal. Men jeg er nødt til og skape meg ett publikum først! 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hvorfor ikke ha innslag fra forskjellige spill (:? Det er plannen min etterhvert! Tenkte kansje å starte med en norsk spill review kanal. Men jeg er nødt til og skape meg ett publikum først! sant nok, håper du lykkes. er ikke så mange nordmenn som satser skikkelig på dette. Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Tusen takk for alle som booster meg til å lage mere Minecraft episoder! Dette tar jo helt av! 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tusen takk for alle som booster meg til å lage mere Minecraft episoder! Dette tar jo helt av! En ting, jeg venter forsatt på en mods episode! Få rævva i gir Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Tusen takk for alle som booster meg til å lage mere Minecraft episoder! Dette tar jo helt av! En ting, jeg venter forsatt på en mods episode! Få rævva i gir hehe, jeg skal snart igang med bonus episoden. Men det tar litt tid. Det tar meg opp til 4 - 5 timer bare for å lage en episode å legge den ut på tuben. Og pluss at jeg har ett liv utenom, så da blir d travelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå