ChaosPredicted Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Utristifikasjon Say what!? Google kommer med imponerende 0 treff på dette tulleordet. http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=Utristifikasjon+&btnG=Google-s%C3%B8k&oq=Utristifikasjon+&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=s&gs_upl=704l704l0l1561l1l1l0l0l0l0l241l241l2-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=ddcdfbfa9f6e3957&biw=1280&bih=645 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Nevn ett monokulturelt/monoetnisk land som gjør det bra økonomisk, politisk og sosialt? Japan Det finnes mange kirker i Japan. http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Japan Endret 7. august 2011 av Myagos Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Økonomisk sett går det dårligare. Det har vel strengt tatt aldri gått bedre... Nei, kjære deg. Vesten har ein forferdelig handlesbalanse, som er noko av det verste som kan skje med ein økonomi. Mange spekulerer i om det var det som gjorde at romerriket falt (hadde ikkje råd til nok soldater). Hadde det ikkje vert for oljen ville vi hatt underskot vi også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 I sør-korea også for den saks skyld... Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Beklager, jeg er kanskje en slem idiot, men det får så være. Jeg liker ikke nazisme, ei heller liker jeg islam. Resultatene av islam i Europa ser vi overalt. Opptøyer i Paris, London og Malmø (med mer!), terrorangrep i London og Madrid, trygdesvindel, skattesvindel, gjengdannelser, hatkriminalitet og andre kriminelle statistikker som skyter i været. Men islam har jo selvsagt sine positive sider, for eksempel kvinnesynet, der kvinnen skal være hjemme på kjøkkenet mens mannen jobber, banker som ikke har lov til å ha renter på sine lån m.m. Men for å være helt ærlig, så hadde det beste vært et Europa uten islam. Men det er for sent, nå må vi finne oss i at muslimene er her, takket være naive multikulturelle fjols. Da får vi leve med det samt gjøre det beste ut av det. Kanskje muslimene kan starte med å få stanset de negative sidene ved islam. 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 SÅ vi hadde ikke opptøyer, trygdesvindel, terror, skattesvindel, gjenger og hatkriminalitet før muslimene? 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nevn ett monokulturelt/monoetnisk land som gjør det bra økonomisk, politisk og sosialt? Japan Det finnes mange kirker i Japan. http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Japan Men under 1% er kristne, og hva legger du i ordet mange? Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du ba meg om å nevne eit land. Eg har nevnt mitt fedreland, ikkje Storbritania. Det var stor utvikling og stor fattigdom og nød også... I Noreg var det ikkje stor fattigdom og nød. Dei som først var fattige hadde kirken. Trur ikkje at innvandringa hadde noko effekt i utviklinga av det norske samfunn. Grunnen til at vi er rike er oljen, og teknologisk utvikling. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 I sør-korea også for den saks skyld... Riktig: http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Korea tar med Taiwan også... http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Taiwan og Macau for den saks skyld... http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Macau Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Men islam har jo selvsagt sine positive sider, for eksempel kvinnesynet, der kvinnen skal være hjemme på kjøkkenet mens mannen jobber, banker som ikke har lov til å ha renter på sine lån m.m. Likestilling er ikke noe særlig altså...? Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 SÅ vi hadde ikke opptøyer, trygdesvindel, terror, skattesvindel, gjenger og hatkriminalitet før muslimene? Jo, men nå er det jo mye verre. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 I Noreg var det ikkje stor fattigdom og nød. Dei som først var fattige hadde kirken. Da tror jeg du må lese norsk historie om igjen... Trur ikkje at innvandringa hadde noko effekt i utviklinga av det norske samfunn. Grunnen til at vi er rike er oljen, og teknologisk utvikling. Det tror ikke jeg heller. Men oljen er nok ikke alene grunnen. Selv ikke med teknologisk utvikling som støttespiller... 1 Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Men islam har jo selvsagt sine positive sider, for eksempel kvinnesynet, der kvinnen skal være hjemme på kjøkkenet mens mannen jobber, banker som ikke har lov til å ha renter på sine lån m.m. Likestilling er ikke noe særlig altså...? Nei! Liker ikke likestilling! Tenk hvor herlig det hadde vært med bordeller, haremer og kvinner som bare var hjemme for å lage mat, passe på barna og vaske opp. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 SÅ vi hadde ikke opptøyer, trygdesvindel, terror, skattesvindel, gjenger og hatkriminalitet før muslimene? Jo, men nå er det jo mye verre. Det er mer trygdesvindel fordi vi har flere trygder. Vi har egentlig ikke så mye opptøyer, vi ahr en demontrasjon en gang i blant, men det hadde vi før også. Terror har vi hatt en handling av, nei vent to, en utført av en høyreekstrem og den andre utført av Mossad. Gjenger vet jeg faktisk ikke om det var bedre før, men det tror jeg ikke, historiene jeg har hørt om f.eks Tveitagjengen tilsier at det ikke var det. Hatkriminalitet, ja, fordi at før så fantes ikke begrepet, homofili var forbudt og vi hadde ingen muslimer å angripe, et og annet jødeangrep riktignok, men fremdeles... Nei! Liker ikke likestilling! Tenk hvor herlig det hadde vært med bordeller, haremer og kvinner som bare var hjemme for å lage mat, passe på barna og vaske opp. Ettersom du ville flytte til Thailand for å leve på uføretrygd og horer, så passer jo det bra at du helst vil ha kvinner i bordeller og i kjøkkenet. Haremer, er ikke det for slike skitne muslimer da? Hvem snakket forresten om trygdesvindel. 1 Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 SÅ vi hadde ikke opptøyer, trygdesvindel, terror, skattesvindel, gjenger og hatkriminalitet før muslimene? Jo, det er det alltid vært. Men det ville vært 80% mindre av det. Da 80% av all kriminalitet skyldes innvandrere med opprinnelse utenfor Skandinavia. Jeg er forresten ikke i mot innvandrning, men jeg mener at det bør filtreres mer. Har ikke noe i mot kvoteinnvandring gjennom FN, tvert i mot. Jeg har heller ingenting i mot muslimer, men jeg har veldig mye i mot Islam. Koranen er en direkte lommeguide for diskriminering, terrorisme, pedofili m/ mer. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 På lik linje med bibelen mener du? 1 Lenke til kommentar
Decline Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nevn ett monokulturelt/monoetnisk land som gjør det bra økonomisk, politisk og sosialt? Japan, Sør-Korea, Taiwan, Hong Kong*, Macau*. * Ikke offisielle land. Ja, jeg ventet jo på Japan. Landet som sliter økonomisk og har en enorm eldrebølge foran seg som anses som en katastrofe nasjonalt. De har ikke nok arbeidskraft til å ta seg av de eldre eller drive økonomien, nettopp fordi de har lite innvandring. Jo, det er det alltid vært. Men det ville vært 80% mindre av det. Da 80% av all kriminalitet skyldes innvandrere med opprinnelse utenfor Skandinavia. Kan du dokumentere denne påstanden? Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nevn ett monokulturelt/monoetnisk land som gjør det bra økonomisk, politisk og sosialt? Japan Det finnes mange kirker i Japan. http://en.wikipedia.org/wiki/Christianity_in_Japan Men under 1% er kristne, og hva legger du i ordet mange? 1% av 130 millioner er 13 00000. Ganske mange ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) I Noreg var det ikkje stor fattigdom og nød. Dei som først var fattige hadde kirken. Da tror jeg du må lese norsk historie om igjen... Trur ikkje at innvandringa hadde noko effekt i utviklinga av det norske samfunn. Grunnen til at vi er rike er oljen, og teknologisk utvikling. Det tror ikke jeg heller. Men oljen er nok ikke alene grunnen. Selv ikke med teknologisk utvikling som støttespiller... Dei hadde kirken og fattighuset, mange var sikkert for stolte til å spørre om hjelp, og dødde. Men dei hadde alternativer som kunne gjere at dei overlvde. Dette har dei derimot ikkje i Somalia akkurat no. Teknologi (høg produksjon), ressursar og god hondering av desse er dei enaste grunnane til økonomisk utvikling. Det har ingen andre aspekter. Endret 7. august 2011 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Nevn ett monokulturelt/monoetnisk land som gjør det bra økonomisk, politisk og sosialt? Japan, Sør-Korea, Taiwan, Hong Kong*, Macau*. * Ikke offisielle land. Ja, jeg ventet jo på Japan. Landet som sliter økonomisk og har en enorm eldrebølge foran seg som anses som en katastrofe nasjonalt. De har ikke nok arbeidskraft til å ta seg av de eldre eller drive økonomien, nettopp fordi de har lite innvandring. De samme problemene har jo land som Frankrike og Tyskland også, og de har hatt ekstremt mye innvandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå