Gå til innhold

Vil dere at Islam skal ut av Norge !? Eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde dere i Rødt støtte dialekter og Nynorsk jeg?

Å skrive dårlig norsk har ingenting med nynorsk å gjøre. Ei heller dialekter. Dårlig skriftspråk er bare dårlig skriftspråk.

Nå greier ikke jeg helt å se hva han skrev feil, men jeg er ikke akkurat verdensmester i Nynorsk heller for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Nevn ett monokulturelt/monoetnisk land som gjør det bra økonomisk, politisk og sosialt?

Ehhh, alle vestlige land på 1800-tallet...

No som vi er blitt "multikulturelle" går det verre ;)

Lenke til kommentar

Grunnen er at land med mange ulike folkeslag, altid får problemer, grunna av ueinighet, opprør, grupper føler seg oversett, rasisme og i enkelte tilfeller folkemord. Ein kan for å ungå dette med enkle tiltak motvirke dette. Noreg er eit godt eksempel på at folk, sjølv med ein stat som forsøker å skape samhold mellom innvandrerne og det originale folket, likevel har eit veldig sterkt hat mellom gruppene.

:dontgetit:

En påstand uten kilder, men du har selvsagt rett til å mene det du vil. Uansett, setningen "muslimar og andre innvandrarar skal ut ein dag. Berre vent" ville kanskje gitt mer mening om du hadde startet den med "jeg har et ønske om at...", i og med at dette kun er subjektiv synsing.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Jeg vil ikke påstå at samfunnene var spesielt gode på den tiden. Ulikhetene var enorme...

På 1950-tallet gjekk det ivertfall meget bra. Både poltisk, sosialt og økonomisk. På alle nivå var det utvikling.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke påstå at samfunnene var spesielt gode på den tiden. Ulikhetene var enorme...

På 1950-tallet gjekk det ivertfall meget bra. Både poltisk, sosialt og økonomisk. På alle nivå var det utvikling.

Det er jeg enig i, men det er ikke 1800-tallet... I tillegg, England, den ledende nasjonen i Europa på tiden hadde allerede hatt innvandring i mange år...

Lenke til kommentar

Japan, Sør-Korea, Taiwan, Hong Kong*, Macau*.

* Ikke offisielle land.

Japan med verdens høyeste selvmordsrate og Sør-Korea med verdens største spilleavhengighetsproblem?

Wow, så utrolig dårlig det må være å bo der! Dette er nok fordi de er så mange like folk der, huffa meg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Ehhh, alle vestlige land på 1800-tallet...

No som vi er blitt "multikulturelle" går det verre ;)

På hvilken måte verre?

Økonomisk sett går det dårligare.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det er jeg enig i, men det er ikke 1800-tallet... I tillegg, England, den ledende nasjonen i Europa på tiden hadde allerede hatt innvandring i mange år...

Du ba meg om å nevne eit land. Eg har nevnt mitt fedreland, ikkje Storbritania.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...