Tussi22 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei. Jeg prøver å slette disk C innimellom da den fylles ganske fort opp. Har ikke så god greie på hva jeg kan slette eller ikke så det blir ikke så veldig mye bedre plass. Jeg kjører CCleaner + sletter ved å bruke %temp%. Oppdaget idag at jeg har flere "sikkerhetskataloger", helt fra i 2004, den siste fra idag. Må jeg beholde alle eller kan jeg slette all unntatt dagens? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Du kan også høyreklikke på søppelbøtta og nedjustere hvor mye plass som skal brukes til søppel. I tillegg har du valg på systeminnstillingene (Windowsknapp + Break) > avansert > system protection > system restore > configure, hvor du kan sette ned mengen plass som skal brukes til gjenoppretting. Regner med mye av plassen har gått med til dette. Lenke til kommentar
Tussi22 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har ikke det valget du viste ovenfor, har bare om jeg ønsker å opprette ett nytt gjenopprettingstidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå