St1gar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Heisann. Nå har det seg slik at jeg driver og tuller litt med digital tegning, og greier. Huset mitt har vært uten noen form for printer i et par år, minst, og jeg kunne trenge å printe ut greiene mine så jeg kan bearbeide dem "for hånd", og gjerne scanne dem inn igjen for å fikle videre. Så poenget er at jeg jo trenger en printer som kan scanne, og nødvendigvis da også en som er... "bra". Nå vet jeg ikke helt hva som er forskjellen å en "bra" og "dårlig" scanner/printer, eller om det finnes noen spesiell forskjell til å begynne med. Så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg. Finnes det egne scanner/printere som er spesielt egnet eller designet for illustrasjon? I så fall hvilke? Og dersom dette ikke er tilfelle, kan noen i hvert fall anbefale en bra printer? Beklager hvis dette er et litt dumt spørsmål, men jeg har virkelig ikke i overkant mye snøring på akkurat printere, dessverre. På forhånd takk. Endret 15. august 2011 av St1gar Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Er det virkelig ingen som har peiling? I det hele tatt? Åh, kom igjen, da. Endret 15. august 2011 av St1gar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå