Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Glassblåsing Bildet er fjernet. Regner med att exif ikke følger her da det er to bilder.Vil sikkert ikke tro det,men fikk plutselig se att disse to bildene passet over hverandre,og hvor stor er sjansen for det?Tenker da på personen til høyre i bildet.Tatt i går i forbindelse med Hokksund By & Laksefestival. Nikon D90 Nikkor 18-200mm G ED VR 90mm 1/180sek f/5,3 iso 800 Det jeg savner på Digit nå er jo muligheten for flere bilder i en opplasting,så på den måten kunne dere sett nesten hele prosessen fortløpende,men får ta ett og ett da... Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Spennende og artigt,og at det står litt i forhold til fokus bare utroligt.gode bilder i seg selv! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Spennende og artigt,og at det står litt i forhold til fokus bare utroligt.gode bilder i seg selv! Takker.Kommer til å legge ut ett og ett etterhvert,så en får detaljene bedre frem..og kommer bedre bilder enn akkurat dette..men ble litt morsomt de passet over hverandre synes nå jeg da Lenke til kommentar
ketil Olsen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har vært å sett på glassblåsing en gang. Må si jeg ble imponert,rene kunstnerne dette. Morsom sammensetning av bildene. Sitter igjen med en følelse av at jeg vil se mere av hele prosessen. Helt ok dokumentert. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Har vært å sett på glassblåsing en gang. Må si jeg ble imponert,rene kunstnerne dette. Morsom sammensetning av bildene. Sitter igjen med en følelse av at jeg vil se mere av hele prosessen. Helt ok dokumentert. Det kommer det kommer..flere bilder altså.takker så mye Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Disse blir neppe å få kjøpt på Nille eller IKEA for 10 kroner pr stykk Et vakkert utført håndverk, både av glassblåseren og av fotografen Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fin colage, ser ut som et spennende glass krus. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Disse blir neppe å få kjøpt på Nille eller IKEA for 10 kroner pr stykk Et vakkert utført håndverk, både av glassblåseren og av fotografen Takker. De har salgsutstilling der også,så det var ikke billig nei...hadde ikke råd til noe der Fin colage, ser ut som et spennende glass krus. Takker.Var ja andre og pener ting der da,for ikke helt ferdig her som du kan se.Publikum hadde anledning til å prøve selv,men så ingen da jeg var innom Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette ble en meget vellykket presentasjon av glassblåserkunsten JEE, floltt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Dette ble en meget vellykket presentasjon av glassblåserkunsten JEE, floltt. Takker..kommer enkelt bilder,så detaljen komme mer til sin rett Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Prøver du å konkurere med HG her eller. To fine bilder av dette flotte håndverket. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Prøver du å konkurere med HG her eller. To fine bilder av dette flotte håndverket. Jeg? Hva mener du???..hehe...neida..skal vel se jeg var først ute..hehe;) Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei. Du må ha et utrolig bra øye for foto. Disse to bildene passet jo helt perfekt sammen. Disse to bildene er veldig bra.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Hei. Du må ha et utrolig bra øye for foto. Disse to bildene passet jo helt perfekt sammen. Disse to bildene er veldig bra.:-) Ja så er jeg litt små frekk og knipser i vei..Kommer flere og da ett og ett bilde og ikke som her..her forsvant detaljene synes jeg,men ble så overasket av att de skulle passe slik i sammen etter å ha blitt behandlet i LR,uavhengig av det andre,og så videre behandet i ps,så egentlig bare flaksen att kroppen passet over hverandre...for det øverste bildet der hjelper han til med hanken,mens på det under varmer han opp mer glass..og bilde er ikke beskåret for å passe slik...så derfor valgte jeg denne v her nå,men skal få se de i storformat begge to og nesten hele prosessen..kom litt for sent til selv blåsingen da. Takker for kommentar;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg