Gå til innhold

BK: Glassblåsing

Anbefalte innlegg

Glassblåsing

Bildet er fjernet.

Regner med att exif ikke følger her da det er to bilder.Vil sikkert ikke tro det,men fikk plutselig se att disse to bildene passet over hverandre,og hvor stor er sjansen for det?Tenker da på personen til høyre i bildet.Tatt i går i forbindelse med Hokksund By & Laksefestival.

Nikon D90

Nikkor 18-200mm G ED VR

90mm

1/180sek

f/5,3

iso 800

Det jeg savner på Digit nå er jo muligheten for flere bilder i en opplasting,så på den måten kunne dere sett nesten hele prosessen fortløpende,men får ta ett og ett da... ;)

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse blir neppe å få kjøpt på Nille eller IKEA for 10 kroner pr stykk ;)

Et vakkert utført håndverk, både av glassblåseren og av fotografen

Takker.:thumbup:

De har salgsutstilling der også,så det var ikke billig nei...hadde ikke råd til noe der ;)

Fin colage, ser ut som et spennende glass krus.

Takker.Var ja andre og pener ting der da,for ikke helt ferdig her som du kan se.Publikum hadde anledning til å prøve selv,men så ingen da jeg var innom ;)

Lenke til kommentar

Hei. Du må ha et utrolig bra øye for foto. Disse to bildene passet jo helt perfekt sammen. Disse to bildene er veldig bra.:-)

Ja så er jeg litt små frekk og knipser i vei..Kommer flere og da ett og ett bilde og ikke som her..her forsvant detaljene synes jeg,men ble så overasket av att de skulle passe slik i sammen etter å ha blitt behandlet i LR,uavhengig av det andre,og så videre behandet i ps,så egentlig bare flaksen att kroppen passet over hverandre...for det øverste bildet der hjelper han til med hanken,mens på det under varmer han opp mer glass..og bilde er ikke beskåret for å passe slik...så derfor valgte jeg denne v her nå,men skal få se de i storformat begge to og nesten hele prosessen..kom litt for sent til selv blåsingen da.

Takker for kommentar;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...