dronjom Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Hei. Nå skal jeg fortelle dere en syklende fantastisk historie Jeg har alltid vært syklefanatisk. Så skal jeg fortelle dere hva som skjedde her for et par uker siden. Da skulle jeg skynde meg hjemover etter dansetreningstime som var i nabobyen. Treffer på en kamerat som kjører rulleskøyter. Men han kjører på fort så jeg må holde følge, og humper over noen humper langs gangfeltet. så PLUTSELIG, (for du skjønner sykkelen var temmelig gammel) så flyr jeg over styret . Hva var det som skjedde? Jeg tar opp sykkelen, kameraten min på rulleskøyter som var kommet seg litt forran snur seg og lurer: "Hva faen skjer med deg?" for der ligger jeg henslengt i grøftekanten. Så jeg drar ut noe som satt fast i hjulet og får med meg sykkelen hjem, og tenkte at det må jo ha vært kameraten min som hadde gjort noe feil med bremsene, fordi han hadde nettop fikset på plass nye bremser på sykkelen min. Men så kom jeg på, da jeg kom hjem til leiligheten min og etter å ha telt at jeg har skrubbsår og blåmerker i alle armer og ledd i kroppen Det var ikke galt med bremsene. Jeg hadde jo tatt ut noe som satt fast, nemlig forskjermen. Så ser dere, her er greia, og jeg snakket med flere sykkelforetninger etterpå da jeg skulle kjøpe ny sykkel igjen. Ingen hadde hørt om fenomenet. Forskjermen på sykkelen min hadde vært så mye presset mot forhjulet, og jeg kjørte borti en liten homp i gangfeltet, så må skjermen ha satt seg fast i hjulet og blitt vrengt inn i seg selv! Så hele hjulet ble låst! Så da hadde forhjulet bråstoppet og jeg føk over styret i 30-40 km/t. rart og irriterende? Og enda mer irriterende er det vel at jeg et par dager etter kjøpte ny sykkel til 9000 som ble stjålet påfølgende helg, og da vi skulle spørre om erstatning så må jeg vente til høsten. Så altså, sykkel er kjekt, men kan være litt brydd også nå om dagen går jeg litt mer, for jeg blir litt overstressa av all syklingen tror jeg hilsen sykkelfantomet (som ikke sykler på en stund) men jeg will be back Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Hei. Nå skal jeg fortelle dere en syklende fantastisk historie Jeg har alltid vært syklefanatisk. Så skal jeg fortelle dere hva som skjedde her for et par uker siden. Da skulle jeg skynde meg hjemover etter dansetreningstime som var i nabobyen. Treffer på en kamerat som kjører rulleskøyter. Men han kjører på fort så jeg må holde følge, og humper over noen humper langs gangfeltet.Plutselig, for du skjønner sykkelen var temmelig gammel, så flyr jeg over styret. Hva var det som skjedde? Jeg tar opp sykkelen, kameraten min på rulleskøyter som var kommet seg litt forran snur seg og lurer "Hva faen skjer med deg?". For der ligger jeg henslengt i grøftekanten. Jeg drar ut noe som satt fast i hjulet og får med meg sykkelen hjem, og tenkte at det må jo ha vært kameraten min som hadde gjort noe feil med bremsene, fordi han hadde nettop fikset på plass nye bremser på sykkelen min. Men så kom jeg på, da jeg kom hjem til leiligheten min og etter å ha telt at jeg har skrubbsår og blåmerker i alle armer og ledd i kroppen. Det var ikke galt med bremsene. Jeg hadde jo tatt ut noe som satt fast, nemlig forskjermen. Så ser dere, her er greia, og jeg snakket med flere sykkelforetninger etterpå da jeg skulle kjøpe ny sykkel igjen. Ingen hadde hørt om fenomenet. Forskjermen på sykkelen min hadde vært så mye presset mot forhjulet, og jeg kjørte borti en liten homp i gangfeltet, så må skjermen ha satt seg fast i hjulet og blitt vrengt inn i seg selv! Så hele hjulet ble låst! Så da hadde forhjulet bråstoppet og jeg føk over styret i 30-40 km/t. Rart og irriterende? Og enda mer irriterende er det vel at jeg et par dager etter kjøpte ny sykkel til 9000 som ble stjålet påfølgende helg, og da vi skulle spørre om erstatning så må jeg vente til høsten.Så altså, sykkel er kjekt, men kan være litt brydd også Nå om dagen går jeg litt mer, for jeg blir litt overstressa av all syklingen tror jeg hilsen sykkelfantomet (som ikke sykler på en stund) men jeg will be back fify 2 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 du er ikke tilfeldigvis en jeg kjenner? jeg tror ikke det da, men den kommentaren er bare litt spesielt at du la ut der, men det er jo ikke noe du vet noe om takk for du syns fortellingen min var litt nicey :) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Tror du legger litt for mye i det. Nei jeg kjenner deg ikke og fortellingen var ikke "litt nicey". Synes det er et under på at ikke noe har knekt før det klarer å stoppe hjulet ditt.. 1 Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 7. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 hva er det du er sur for? jeg bare delte en historie for morroskyld. det knakk ikke noe, men skjermen som går motsatt vei av hjulet ble vridd under seg selv så det ble dobbelt lag og låste hjulet. det er ikke skjerm av plast, men metall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå