EinarEriksen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 I denne guiden skal vi se på hvordan du skiller deg ut fra andre androidere. Guide: Android-skolen del 3 Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Digger Android-skolen! Gleder meg til å lære om rooting, for det høre veeldig interessant ut. Flere programmer, bedre kontroll og noe annet greier. Koser meg enn så lenge med min S2 Lenke til kommentar
espen666 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hva heter bakgrunnen dere har her, denne svart hvitt greia, så sykt kul ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Go launcher er helt knall. Lurer også på hva den hvite greia heter Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Launcher Pro er jo en klassikker. personlig synes jeg det er den beste launcheren, men det er jo opp til hver enkelt Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fyll telefonen med nytteverdi og moro Jo mer man stapper inn i telefonen, jo treigere vil den gå, og det vil ta kortere tid før man må lade tlf igjen. Og da går brukeropplevelsen ned. :/ 1 Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ellers er det vel mange nyttige programmer en burde ha: -Dropbox for å lettere synce filer med pcen og telefonen -Google+ med huddle -Astro file manager -Chrome to phone -GO SMS -Jorte kalender -My Data Manager for data bruk overvåkning -Opera mini og mobile -Photoshop express -Prey -Skype -Swiftkey keyboard -Translate -Teamviewer -Widgetsoid (for settings-til-altmulig-widget) med flere Lenke til kommentar
Rikardgutten Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 jeg får HTC desire s om noen dager så dette var nyttig Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 hvordan får man den svart-hvitt greia i bagrunnen? må ha!!! ser bare for kult ut Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har dere forsøkt Slide Screen? Det er en launcher som er mer oppgavebasert. Anbefales sterkt. http://slidescreenhome.com/ https://market.android.com/details?id=com.larvalabs.slidescreen Lenke til kommentar
iernie Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Virker som om noen bruker Cyanogenmod Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Hei, og takk for tilbakemeldinger! Det hvite temaet heter Paperless System og er for ADW.Launcher. Telefonen som er brukt i guiden er en HTC Desire Z med Cyanogenmod 7.0.3 (ikke den nye 7.1.0-RC1) og dermed Android OS 2.3.3. Vanskelig å legge bort en Desire Z når tastaturet er så godt Endret 8. august 2011 av EinarEriksen Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 For de som har android 2.3.3 er iallefall "call filter" kun nødvendig om du vil forenkle blokkeringen litt. Du kan i android 2.3.3 (tror att alle 2.3 kan) lagre nr og så velge "send anr. direkte til mobilsvar" Og om du da lagrer nr til selgere og slikt i en egen gruppe (feks i telefon minne) så kan du bare velge bort visningen av denne gruppen så slipper du se de i kontakt listen også. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Ang ringetoner og bakgrunner er det jo vanskelig å komme utenom det norske programmet Zedge, som er gratis på market Endret 8. august 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hadde håpet å finne noe om IMEI-ringing her? Er det bare en myte at man kan laste ned apps som lar deg ringe til telefonen selv om SIM-kortet skiftes? På forhånd takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
Makri Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvis du vil lære om rooting, bør du sjekke ut XDA-Developers. De fleste som lager ROM's til telefonen er aktive der og du vil kunne gjennomføre root uten problemer. Lenke til kommentar
AudioV Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Telefonen som er brukt i guiden er en HTC Desire Z med Cyanogenmod 7.0.3 (ikke den nye 7.1.0-RC1) og dermed Android OS 2.3.3. Vanskelig å legge bort en Desire Z når tastaturet er så godt Tips: Droid 3 Dobbeltkjerne (TI OMAP4), 4" skjerm (540 x 960), 16GB internminne, fullstørrelses-qwerty, 8MP cam, 1080p video og nativ Gingerbread med ny gen. av Blur. Jeg har merket at LauncherPro er mer stabil på svakere/eldre modeller en eksempelvis Go! Launcher. Ellers flott guide Endret 8. august 2011 av AudioV Lenke til kommentar
eriko88 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Spørsmål: Nettopp tatt i bruk ADW Launcher, veldig fornøyd men vil helst beholde mine Folder Organizer snarveier på hovedskjermen. Noen som vet om det er mulig å bruke ikoner fra ADW-Launcher her, evnt hvor jeg finner dem? Passer dårlig de ikonene som følger med.. Fin guide, sitter med desire Z sjøl og kikker spent etter arvtager. Droid 3 er nærmest, men leser mye negativt rundt omkring. Sensation/EVO Z med super-batteri hadde vært no. Hva med en egen artikkel på nytteprogrammer/remotes? Dropbox og Astro o.l. er nevnt. I tillegg kan man gjøre en HTPC komplett med XBMC appen, fjernstyre uTorrent ,kontrollere Sonos osv... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hadde håpet å finne noe om IMEI-ringing her? Er det bare en myte at man kan laste ned apps som lar deg ringe til telefonen selv om SIM-kortet skiftes? På forhånd takk for hjelp uansett Jeg vil tippe en tyveritracker kan gi deg nummeret til SIM-kortet som blir satt inn i telefonen. Selv "tyveribeskyttelsen" i Samsung E2120 sender deg en SMS når SIM-kortet byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg