Loomy Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Får min nye bil i morgen (eller i dag, teknisk sett) og første oppgave blir å bytte ut en kjip Ford 2-DIN-spiller og fire høyttalere med noe litt grommere. Har sett både på 1- og 2-DIN-spillere og er åpen for det meste, men det jeg helst vil unngå er å kjøpe forsterker og trekke kabler i hytt og gevær. Er det mulig å få en grei nok lyd uten forsterker (f.eks noe tilsvarende det man kan finne i en splitter ny bil med et litt over snittet godt anlegg)? Har sett på et par 2-DIN-spillere, f.eks denne Pioneer'en som sier "Hvis du vil ha enda mer trøkk, står 3 RCA-utganger klare for tilkobling av flere forsterkere, høyttalere og subwoofere." (min uth.) - som jeg tolker litt i retning av at den har en kraftig nok output de fleste vil være fornøyd med. Stemmer det? (Pioneeren jeg linker til er btw utenfor min prisklasse og bare brukt som eksempel. GPS og allslags fancy funksjoner utover det å spille musikk kommer veldig i annen rekke) Endret 7. august 2011 av Loomy Lenke til kommentar
okasin Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bytt ut alt av original høyttalere med Focal.. så tror jeg du blir mer enn fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå