IceBlitz Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hadde kommet langt på spillet, helt til Great Plains etter alle Mexico oppdragene og tilbake til USA for å jobbe for regjeringen. Og så mister jeg alle savingene, enten fordi jeg ikke var koblet til Xbox Live eller fordi datoen stilte seg tilbake til 2005 når jeg tok strømmen eller fordi spillet bare er idiotisk laget. Hva gjør jeg nå? Må gjøre alt på nytt igjen. Lagret selvfølgelig over den viktige save filen før jeg så på forumer at det kan ha noe med Live elle dato å gjøre. Men det pussige var at jeg spilte et par timer med gal dato og uten Xbox live. Så skrudde jeg av Xboxen og på igjen senere og da var alt borte. Er det noe jeg kan gjøre? Noen som vet progress % når man har kommet så langt som jeg? Hvis det er sånn 98% er det ikke så farlig, mye verre hvis det bare var 50-60. Uansett jævlig kjipt! EDIT: Gjør ingenting, tok bare motet til meg og rundet det fra nytt på rundt 12 timer over to dager Endret 18. august 2011 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå