Step_up Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor i Helvete er publikum?????Snakker om å støtte laget ja . Skjerp forsvaret da!!!!!!!!!!!Hva sa jeg nettopp?!?!?!?! Kvifor kritisere publikum frammøte når du selv ikkje er på stadion? Skrev litt om det i Branntråden. Men så klart jeg kritiserer når folk som i høyeste grad har anledning til å gå på stadion ikke gjør det... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Step_up er utestengt for livstid for å ha kastet egg på Iversen, og for å ha kastet en biljardkule ut på banen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor i Helvete er publikum?????Snakker om å støtte laget ja . Skjerp forsvaret da!!!!!!!!!!!Hva sa jeg nettopp?!?!?!?! Kvifor kritisere publikum frammøte når du selv ikkje er på stadion? Han er der med sitt mobile bredbånd... Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvor i Helvete er publikum?????Snakker om å støtte laget ja . Skjerp forsvaret da!!!!!!!!!!!Hva sa jeg nettopp?!?!?!?! Kvifor kritisere publikum frammøte når du selv ikkje er på stadion? Skulle til å spørre om det samme. Hjelper ikke klage på andre når du ikke er der selv. Og lite aktivitet i kamp trådene kan fort komme av at folk, som meg selv, er på stadion og støtter laget sitt, i stede for å sitte på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 joda det hjelper. og dessuten har jeg allerede sagt hvorfor jeg ikke er der...er vel mange her som ikke er på bortekampene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå