Brann89 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Brann vs Strømsgodset Vises: Tv2 Sport 4 Tidspunkt: 18.00 Dommer: Tom Henning Øvrebø Så var det kamp igjen. Denne gang møter Brann Strømsgodtset på Brann stadion. Brann skal revansjer 1 - 0 tapet. Men blir ikkje noe lett kamp, Strømsgodset storspilte mot Atletico Madrid på hjemme bane, mens Brann sleit heime mot Viking. Så Strømsgodset er nok stinn av selvtillit, så da må Brann får dem ned på jorden igjen. Branns lagoppstilling: Pioter Sævarsson - Zsolt - Kalvenes - Fakiri Torp - Austin Mjelde - Guastavino - Bentley Ojo Haugen er skadet, så Larsen kommer inn for han. Skarsfjord har varslet rokeringer på laget pga tett kampprogram, så er usikker på lagoppstillingen. Noen som vil ha noe på Strømsgodtset, så er det berre å sende info Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Borteseier! Vil at Godset skal ta medalje. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Har måttet bestille meg tv2 sport for å se denne . Lukter angrerett om 10 dagers tid..... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Kan jo sjå den via Tv 2 Sumo da:) Vist du har pc Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Koster cash det også. Og, TV-signal på 55" + greit lydanlegg knuser streaming any day Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Har måttet bestille meg tv2 sport for å se denne . Lukter angrerett om 10 dagers tid..... Tv2 sport er virkelig verdt det hele sesongen. Synd de mister rettighetene Jeg håper på Godset for jeg vil de skal ta medalje, men håper også på Brann med tanke på at jeg har de på laget mitt Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Koster cash det også. Og, TV-signal på 55" + greit lydanlegg knuser streaming any day Jah, er vel vanskelig å agrumentere imot den Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Nå må vi stenge bak. MARKER SKIKKELIG FOR HELVETE!!!!Gjør jobben dere får betalt for!!!! Hvorfor starter ikke Holmvik? Da får Bentley faen meg begynne å prestere! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hvor i Helvete er publikum?????Snakker om å støtte laget ja . Skjerp forsvaret da!!!!!!!!!!!Hva sa jeg nettopp?!?!?!?! Endret 7. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Tips:Nigeria 7- Ghana 0 Dive på Nordkvelle. BRENN I HELVETE ØVREBØ DIN JÆVEL! HAN FALLER RETT PÅ BALLEN OG DET ER ETT SOLEKLART FRISPARK! KUN IDIOTER BLÅSER MOT BRANN DER! HVOR ER FORSVARET DER DA???????? Det var vel den første duellen Ojo tapte, så matchet han har de ikke... Oppi for Helvete og ikke la han få slå upresset. Der skal Ojo ha frispark! Rolig med ballen Sæv din kløne! En oppi! Hvor er midtbanen?!?!?!?! HJEM FOR HELVETE! EN OPPI OG EN FALLER BAK MANN SOM STØTER! KOM IGJEN! DETTE ER ELEMENTÆRT! MEN I HELVETE LINJEDOMMER DIN JÆVEL! KLART FRISPARK DER! ER DU BLIND????? Bra forsvarsspill nå Brann! Gustav din tulling! Jeg regner med at det var kontrollert måten dere satte han i offside på... Endret 7. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Kjedelig kamp, utenom diego sin i tverrliggeren? Synd det bare er step_up som poster . Vi må slutte opp om kamptrådene alle mann. Endret 7. august 2011 av Alastor Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 faen det var surt at gustav var i ubalanse der... Hva gjør Hassan der? Han skal da stå på sin plass! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Nesten, fint spill av torp Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Synes den omgangen var grei. Vi holder nullen og det må vi fortsette med. Vi har hatt 3-4 kamper med 3 baklengs+, det må vi slutte med. dette er vel nesten den beste omgangen defensivt vi har levert i år. det må vi fortsette med! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Hva er det han tullete kommentatoren snakker om? ja kampen trenger mål, men det er da Brann som må score de målene... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Mener du ja Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Mener ikke du det samme da? KOM IGJEN BRANN! KLAR STRAFFE! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 MEN I HELVETE! DET ER VÅR BALL DIN BLINDE JÆVEL! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hvor er markeringen der?!?!?!?!?! Der skal Gustav ha frispark din kødd! HASSAN?!?!?!?!?! Kun 12.500. SVIKERE!!! Nordkvelle skal da for HELVETE ikke slippe til så enkelt! TULLINGER! Larsen skal da ha frispark der! må utfordre der da Labukas! Det er stor avstand mellom spillerne der! Må da være kort! den er dritstygg! Forutenom ett par glipper, så er dette vår klart beste forsvarskamp til nå. Men ville heller hatt en slik kamp istedenfor ett av tapene våre...Synd vi ikke scoret på en av sjansene våre... Endret 7. august 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Hvor i Helvete er publikum?????Snakker om å støtte laget ja . Skjerp forsvaret da!!!!!!!!!!!Hva sa jeg nettopp?!?!?!?! Kvifor kritisere publikum frammøte når du selv ikkje er på stadion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå